Η Sony κατοχύρωσε πατέντα που προδιαθέτει την υποστήριξη backward Compatibility για το PS5. Η πατέντα είχε κατοχυρωθεί παλιότερα χωρίς να κοινοποιηθεί, αλλά έγινε update σε αυτή στις 2 Οκτωβρίου 2018.

Η πατέντα έχει όνομα «Remastering by emulation» και είναι κατοχυρωμένη από τη Sony Interactive Entertainment America LLC.

Παρακάτω μία περίληψη της πατέντας:

Each asset such as a texture called for by legacy software such as a legacy computer game software has a unique identifier associated with it. The unique identifier can be rendered by imposing a hash on the asset, and then the asset stored with its identifier in a data structure. An artist remasters the textures for presentation on a higher resolution display than envisioned in the original software, and stores them back in the data structure with their identifiers. The original software is then played on the higher resolution display, with asset (such as texture) calls being intercepted, identified, and the data structure entered to retrieve the remastered asset having a matching identifier. The remastered asset is then inserted on the fly into the game presentation.

Όλα τα παραπάνω μοιάζουν πάρα πολύ με το backwards compatibility. Το Xbox One σε αυτό το τομέα έχει κάνει πολύ καλή δουλειά, με την υποστήριξη της βιβλιοθήκης του Xbox και Xbox360. Απ’ ότι φαίνεται και η Sony θα ακολουθήσει αυτό το δρόμο με το PS5.

Δείτε το νέο GameCast με τους Ζήση και Μιχάλη και πάρτε μέρος στον διαγωνισμό που διοργανώνουμε!