Είναι γεγονός ότι στην εποχή μας ένας AAA τίτλος είναι σε γενικές γραμμές ρίσκο. Οι εταιρίες προσπαθούν να είναι όσο το δυνατόν πιο σίγουρες για αυτό που θα προσφέρουν, ώστε αυτό να είναι επικερδές. Σχετικά με την πολιτική για την οποία θέλει να ακολουθήσει μίλησε ο Shawn Layden, πρώην επικεφαλής της Sony US PlayStation και πλέον του game-making τμήματος, σε συνέντευξή του στην DICE. Σε ερώτηση σχετικά με τον τύπο παιχνιδιών που θέλουν να αναπτύξουν, ο Layden δήλωσε:

«Δε θέλω να πάμε σε δημοφιλείς τίτλους τύπου Battle Royale. Ο κόσμος νομίζω ότι έχει αρκετά αυτή τη στιγμή. Πιστεύω ότι έχουμε κάνει αρκετά τα τελευταία τρία ή τέσσερα χρόνια, ώστε να φτάσουμε να αναπτύσσουμε λιγότερους τίτλους από ποτέ, αλλά ξοδεύοντας περισσότερο χρόνο, ενέργεια και σίγουρα χρήματα. Οπότε στοχεύουμε εκεί ακριβώς που θέλουμε και δεχόμαστε κριτική και εμπορική επιτυχία. Τώρα θα δούμε τι μπορούμε να φέρουμε στο προσκήνιο ανάλογα με το τι ταιριάζει καλύτερα στην πολιτική μας».

Η Sony μέχρι στιγμής δε μας έχει απογοητεύσει, προσφέροντας λίγους αλλά ποιοτικούς τίτλους σε μια εποχή που ταλανίζεται από ετήσιες κυκλοφορίες και δημοφιλείς τίτλους σε στυλ Battle Royale. Ας ελπίσουμε τα καλύτερα για τη συνέχεια.