Όπως γνωρίζουμε πλέον όλοι μας, η Sony και το PlayStation, δεν θα βρίσκονται το καλοκαίρι στην Ε3 2019. Μετά από μήνες τελικά, ο διευθύνων σύμβουλος Shawn Layden, μίλησε αποκλειστικά στο CNet, για τους λόγους που η Sony θα απουσιάζει από την έκθεση.

Όταν αποφασίσαμε να βγάλουμε βιντεοπαιχνίδια από το CES, το 1995, κατά την εποχή του PlayStation 1, η E3 εξυπηρετούσε δύο κατηγορίες: λιανοπωλητές και δημοσιογράφους.

Οι έμποροι λιανικής πώλησης θα έμπαιναν – θα βλέπατε να μπαίνει ένας τύπος και θα έλεγε: «Είμαι από τη Sears, χειρίζομαι Hot Wheels, Barbie, VHS και βιντεοπαιχνίδια. Επομένως εσείς τι εξυπηρετείται; Υπήρξε ένα τεράστιο εκπαιδευτικό στοιχείο.

Έπειτα, είχατε δημοσιογράφους που είχαν περιοδικά και πάλευαν για μια θέση στο εξώφυλλο. Και δεν υπήρχε κανένα διαδίκτυο για να μιλήσει κανείς. Έτσι, ένα εμπορικό show εκείνη την εποχή του χρόνου για αυτήν την εκκολαπτόμενη βιομηχανία ήταν ακριβώς αυτό που έπρεπε να κάνουμε.

Τώρα έχουμε μια εκδήλωση που ονομάζεται Destination PlayStation, τον Φεβρουάριο, όπου φέρνουμε όλους τους εμπόρους λιανικής πώλησης και third party συνεργάτες να ακούσουν για το έτος. Κάνουν συζητήσεις αγοράς τον Φεβρουάριο. Τον Ιούνιο, είναι πολύ αργά για να κάνουμε μια συζήτηση για τις διακοπές των Χριστουγέννων με τους λιανοπωλητές.

Έτσι, το λιανικό εμπόριο έχει πραγματικά μειωθεί. Και τώρα οι δημοσιογράφοι, με το Διαδίκτυο και το γεγονός ότι 24/7 υπάρχουν ειδήσεις παιχνιδιών, έχει χάσει τον αντίκτυπό του γύρω από αυτό.

Έτσι, η E3 έγινε εμπορική έκθεση χωρίς πολλή εμπορική δραστηριότητα. Ο κόσμος έχει αλλάξει, αλλά η Ε3 δεν έχει αλλάξει απαραίτητα με αυτό.

Και με την απόφασή μας να κάνουμε λιγότερα παιχνίδια – μεγαλύτερα παιχνίδια – σε μεγαλύτερες χρονικές περιόδους, φτάσαμε σε ένα σημείο όπου ο Ιούνιος του 2019 δεν ήταν καιρός να έχουμε κάτι νέο να πούμε. Και νιώθουμε σαν να χτυπάμε το κουδούνι και οι άνθρωποι να εμφανίζονται και να έχουν την προσδοκία ότι κάτι θα έχουν να μας πουν.


Μη χάσετε το νέο GameCast με gaming συζήτηση και διαγωνισμό!