Λίγες μόλις ημέρες μετά την ανακοίνωση του free-to-play The Division: Heartland, η Ubisoft φαίνεται να επιβεβαιώνει πως αυτή ήταν μόνο η αρχή.
Μέσω μίας επικοινωνίας που είχαν στελέχη της εταιρείας, μαθαίνουμε πως το μέχρι πρότινος μοντέλο του να κυκλοφορεί 3-4 ΑΑΑ παιχνίδια τη χρονιά, δεν είναι πλέον τόσο οικονομικά βιώσιμο.
Αντί αυτού, στόχος πλέον είναι να δημιουργηθούν (και) high-end free-to-play εμπειρίες που θα είναι άμεσα προσβάσιμες σε ακόμα μεγαλύτερο κοινό, το οποίο θα μπορεί να δοκιμάζει το παιχνίδι δωρεάν, με τα έσοδα να προέρχονται από in-game αγορές.
Ο Frederick Duguet, chief financial officer της Ubisoft, εξηγεί πως σκοπός δεν είναι να βγαίνουν χειρότερα παιχνίδια με χαμηλότερο budget, αλλά παιχνίδια που θα είναι free-to-play μεν, με ΑΑΑ προοπτικές δε, με τον ίδιο να πιστεύει πως τώρα είναι η κατάλληλη ευκαιρία για να γίνει αυτό με όλα τα μεγάλα franchises που διαθέτει η εταιρεία.
Είστε έτοιμοι λοιπόν για free-to-play Assassin’s Creed; Γιατί η Ubisoft σίγουρα είναι.