Η TeamKill Media πριν δύο χρόνια μας παρουσίασε το Quantum Error. Το χαρακτήρισε ως ένα cosmic horror shooter που θα κυκλοφορούσε για PS4, PS5 και Xbox Series S/X. Στην πορεία η έκδοση για PS4 ακυρώθηκε. Το παιχνίδι μάλιστα αναπτύσσεται με την Unreal Engine 5. Η εταιρία επανήλθε με νεότερα για το παιχνίδι και ένα trailer.
Μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι η έκδοση για τις κονσόλες της MS θα καθυστερήσει σε σχέση με αυτή του PlayStation 5. Αυτό συμβαίνει καθόσον σύμφωνα πάντα με την εταιρία ανάπτυξης, ο SSD του PlayStation 5 δίνει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Συγκεκριμένα, εκμηδενίζει τους χρόνους φόρτωσης και διευκολύνει τον προγραμματισμό. Αντίθετα ο SSD των Xbox S/X δεν είχε την επιθυμητή για την εταιρία απόδοση.
We did not say the game does not run or work on the Xbox, the game runs at 60fps at the same graphic quality on the Xbox as the PS5.
We only pointed out that the SSD on the Xbox is slower and that we have to find a way to figure that out.
We have a boss fight in QE that swaps…— QUANTUM ERROR (@Quantum_Error) July 23, 2023
Είναι η δεύτερη εταιρία που μετά την Larian του Baldurs Gate 3 ανέβαλε την Xbox έκδοση ενός παιχνιδιού δημιουργώντας διαδικτυακές συζητήσεις και αντιπαραθέσεις. Παρόλα αυτά φαίνεται ότι ο SSD του PlayStation 5 είναι ευκολότερα διαχειρίσιμος από μικρότερα τουλάχιστον studio ανάπτυξης. Στον αντίποδα, το Ratchet and Clank θα κυκλοφορήσει στο PC χωρίς να απαιτεί τα χαρακτηριστικά ενός SSD του PlayStation 5.
Αναμφισβήτητα πλέον, με το πέρασμα του χρόνου, το PS5 αποδεικνύεται αρκετά πιο δυνατό σε hardware από το αρχικά αναμενόμενο. Εσείς τι πιστεύετε; Μήπως ορισμένες εταιρίες ανάπτυξης προσπαθούν απλώς να τραβήξουν την προσοχή;