Ο Jim Ryan ένα περίπου χρόνο πριν ανέφερε κατά την εκδίκαση εξαγοράς της Activision πως αρκετοί publishers δεν ενθουσιάζονται με το Game Pass. Αντίθετα το χαρακτηρίζουν μέχρι και καταστροφικό για το gaming και τις day one κυκλοφορίες τους. Ένα χρόνο μετά, στα πλαίσια της GDC 2024 παρόμοιες δηλώσεις έρχονται από τους ίδιους τους indie developers.
Συγκεκριμένα ο Casey Yano, συνιδρυτής του Mega Crit Studio (Slay the Spire) ανέφερε για κυκλοφορίες φωτογραφίζοντας το Game Pass :
“Μιλούσα συνεχώς με τουλάχιστον 5 μικρές ομάδες ανάπτυξης (35 μέλη), κατά τη διάρκεια της GDC, και είναι κάπως έτσι τα πράγματα: Περικοπές, περικοπές, περικοπές, ακυρώσεις χρηματοδότησης, συνομιλίες που διαρκούν ένα χρόνο και δεν οδηγούν πουθενά” ..
“Ακούγεται χάλια. Είμαστε προνομιούχοι που είμαστε αυτοχρηματοδοτούμενοι. Διαφορετικά (αν εξαρτιόμασταν από συνδρομητικές) θα είμασταν πολύ, πολύ, πολύ φοβισμένοι τώρα.“
Άλλοι developers όπως ο Chris Bourassa της Red Hook Studios (Darkest Dungeon) πήραν επίσης θέση. Ανέφεραν ότι ενώ στην αρχή ήταν καλά, πλέον υπάρχει ολοένα και μεγαλύτερη ανασφάλεια κατά την κυκλοφορίας ενός παιχνιδιού σε συνδρομητικές.
Πρωταρχικός στόχος των συνδρομητικών ήταν να εξασφαλίσουν πολλά μέλη με αντίστοιχα έσοδα. Αυτό όμως δε φαίνεται να επιτεύχθηκε σε επίπεδα που ήθελαν. Από τα ανωτέρω δεν εξαιρείται και το PS Plus. Όμως η MS βασίζονταν και “καίγονταν” για την επέκταση του Game Pass. Κάπου η μείωση ρυθμού αύξησης συνδρομητών, κάπου η αναζήτηση από το ίδιο το κοινό μεθόδων για να αποφύγουν την καταβολή πλήρους συνδρομής στη χώρα τους, επέφερε και μείωση εσόδων.
Συνεπαγόμενα οι εταιρίες πλέον δεν έχουν τις ίδιες δυνατότητες να στηρίξουν day one indies παιχνίδια. Πάντως χάρη στην εξαγορά της Activision και εφόσον τα παιχνίδια της παραμείνουν multiplatform η MS με τόσα studio ίσως να μην έχει πλέον ανάγκη από third party να στηρίξουν το Game Pass. Παρόλα αυτά ο ίδιος ο Phil Spencer ανέφερε ότι πλέον είναι πολύ δύσκολο μια συνδρομητική να στηρίξει 3Α παραγωγές. Το Hellblade II μάλλον θα τον διαψεύσει. Εσείς τι πιστεύετε, έχει χάσει και το κοινό το ενδιαφέρον του για τις συνδρομητικές;
ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΝΔΡΟΜΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΣ ΚΑΝΟΝΙΣΕΙ Η SONY ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΣΤΑ ΦΥΣΙΚΑ SD ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΣΤΟ PS5 ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ.ΕΓΩ ΠΑΙΖΩ ΣΤΟ PS5 ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ PS4 ΤΟ PRINCE OF PERSIA TO KAINOYΡΓΙΟ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ UPTADE ΓΙΑ PS5.ΠΑΙΖΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΟ PS5 ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΣΤΗ ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ.ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΠΟ ΡΕΘΥΜΝΟ ΚΡΗΤΗΣ 60 ΕΤΩΝ CAMERS PS5.
ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ps5 ΤΑ ΒΡΙΣΚΩ ΣΤΗ ΜΙΣΗ ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΜΗ ΣΤΑ games ps4. ΟΠΩΣ ΤΟ the last of us ΤΟ ΕΧΕΙ ΤΟ ps4 ΣΤΑ 40 ΕΥΡΩ ΕΝΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ps5 ΣΤΑ 80 ΕΥΡΩ.ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ps4 ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΕ ΓΡΑΦΙΚΑ ΤΟΥ ps5.ΟΠΟΤΕ ΣΥΝΦΑΙΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ps4 ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ps5.ΕΠΙΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΩΣΕΙΣ ΤΑ saves games ΤΟΥ ps4 ΣΤΟ ps5 ΜΕ usb stik ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙΣ games ΤΟΥ ps5 ΣΤΟ ps5 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗ.ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 60 ΕΤΩΝ gamers ps5.