Ο CEO της Take – Two, Strauss Zelnick κατά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας αναφέρθηκε στις τιμές των videogames. Συγκεκριμένα ανέλυσε την φιλοσοφία της εταιρίας στην τιμολόγηση των παιχνιδιών της. Αυτή βασίζεται σε έναν αλγόριθμο που συνδυάζει το μοντέλο ποιοτικών ωρών απασχόλησης του παίκτη με το αντίστοιχο κόστος. Κοινώς όσο περισσότερο και ποιοτικά παίζει κάποιος, τόσο πρέπει να χρεώνεται.
Αν και αναλύθηκε με περίπλοκο τρόπο το μοντέλο αυτό, ο ίδιος ανέφερε ότι τελικά οι τιμές των παιχνιδιών είναι πολύ χαμηλές αναλογικά με το τι κερδίζει ο παίκτης. Πρόσθεσε ότι τα παιχνίδια της Take-Two αποτελούν τρομερή value for money ευκαιρία για τους καταναλωτές. Τόνισε ότι η βιομηχανία δεν επιδιώκει να ελέγξει τις τιμές. Κατέληξε λέγοντας “παραδίδουμε πολύ περισσότερη αξία από όση χρεώνουμε τους πελάτες μας”.
Αρκετοί δύσπιστοι εκτιμούν ότι ο CEO επιχειρεί να δικαιολογήσει μια αυξημένη τιμή πώλησης του Grand Theft Auto 6. Ωστόσο πιστεύετε ότι κρύβεται υπεροψία ή ρεαλισμός πίσω από τις λέξεις του;