• Επικοινωνία
Παρασκευή, 12 Σεπτεμβρίου, 2025
  • Login
PSaddict.gr
  • NEWS
  • REVIEWS
    • PS5
    • PS VR2
    • PS4
    • PC
    • Hardware
    • Previews
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Απόψεις
    • Αφιερώματα
    • TOP10 Άρθρα
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • Αξιολόγηση PS Plus παιχνιδιών
    • Μηνιαίες κυκλοφορίες
    • All About Indies
    • Hidden Gems
    • PlayStation Rewind
    • Road to Platinum
    • Guides
    • PSaddicts’ Choice
    • Μελωδικά Σάββατα
  • VIDEOS
  • GAMECAST
  • DEALS
No Result
View All Result
  • NEWS
  • REVIEWS
    • PS5
    • PS VR2
    • PS4
    • PC
    • Hardware
    • Previews
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Απόψεις
    • Αφιερώματα
    • TOP10 Άρθρα
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • Αξιολόγηση PS Plus παιχνιδιών
    • Μηνιαίες κυκλοφορίες
    • All About Indies
    • Hidden Gems
    • PlayStation Rewind
    • Road to Platinum
    • Guides
    • PSaddicts’ Choice
    • Μελωδικά Σάββατα
  • VIDEOS
  • GAMECAST
  • DEALS
No Result
View All Result
PSaddict.gr
No Result
View All Result
Home news

Οι συνδρομητικές έχουν γίνει μια βρώμικη δουλειά λέει ο πρώην επικεφαλής της Bethesda

Σούλης by Σούλης
6 Σεπτεμβρίου 2025
in news
0 0
0
Οι συνδρομητικές έχουν γίνει μια βρώμικη δουλειά λέει ο πρώην επικεφαλής της Bethesda
Share on FacebookShare on Twitter

«Δεν εργάζομαι πια σε καμία από αυτές τις εταιρείες, και έτσι δεν θεωρώ δεδομένο ότι όλα όσα ήξερα όταν ήμουν στη βιομηχανία εξακολουθούν να ισχύουν σήμερα»

«Την ίδια στιγμή, όμως, είμαι αρκετά κοντά στα πράγματα ώστε να ξέρω ότι πριν από μερικά χρόνια είδα αυτό που θεωρούσα βεβιασμένες και κοντόφθαλμες αποφάσεις, και φαίνεται ότι τώρα βγαίνουν αληθινές όπως το είχα πει.
Οι συνδρομές έχουν γίνει η νέα κακιά λέξη με τέσσερα γράμματα (dirt), σωστά; Δεν μπορείς πια να αγοράσεις ένα προϊόν. Όταν μιλάς για μια συνδρομή που βασίζεται στο περιεχόμενο, αν δεν βρεις τρόπο να ισορροπήσεις τις ανάγκες της υπηρεσίας και αυτών που τη διαχειρίζονται με τις ανάγκες των ανθρώπων που δημιουργούν το περιεχόμενο – χωρίς το οποίο η συνδρομή σου δεν αξίζει τίποτα – τότε έχεις πραγματικό πρόβλημα.
Πρέπει να αναγνωρίσεις σωστά, να ανταμείψεις και να εκτιμήσεις το τι χρειάζεται για να δημιουργηθεί αυτό το περιεχόμενο και όχι απλώς να φτιαχτεί ένα παιχνίδι, αλλά να παραχθεί ένα προϊόν. Αυτή η ένταση πληγώνει πολλούς ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένων και των ίδιων των δημιουργών περιεχομένου, γιατί αναγκάζονται να ενταχθούν σε ένα οικοσύστημα που δεν εκτιμά και δεν ανταμείβει σωστά αυτό που φτιάχνουν.» Πηγή: DBLTAP

Αυτά τα λόγια έρχονται από τον Pite Hines ιστορικό διοικητικό στέλεχος της Bethesda μαζί με τον Tom .Haward. Αποχώρησε δύο χρόνια πριν. Στρέφεται κυρίως κατά του Game Pass με αφορμή τη διαχείριση των studio από τη MS. Προσθέτει ότι πλέον οι εταιρείες βάζουν σε προτεραιότητα τις δικές τους ανάγκες από τις ανάγκες των δημιουργών. Οι τελευταίοι εξαναγκάζονται να υιοθετήσουν ένα οικοσύστημα σα το Game Pass που δε τους ανταμείβει όσο πρέπει. Αυτό οδηγεί σε burn out και χαμηλής ποιότητας περιεχόμενο. Εταιρείες όπως η MS προσπαθεί να εκπαιδεύσει του gamers σε ένα τέτοιο μοντέλο. Να νοικιάζουν και να μην αποκτούν παιχνίδια αγνοώντας την αρνητική πλευρά.
Ο Shawn Layden, ένα από τα πιο αναγνωρισμένα πρώην αφεντικά των PlayStation Studios συμφώνησε απόλυτα με τα ανωτέρω.
Ο Pite Hines εργάζεται πλέον ως σύμβουλος gaming studios. Οι δηλώσεις του αυτές δείχνουν να έχουν κάποια βαρύτητα: Είναι τόσο μαύρο το μέλλον με τις συνδρομητικές;

Tags: BethesdaGame Pass

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σας προτείνουμε

Αποκαλύφθηκε ο χρόνος και το μέρος γυρισμάτων της τηλεοπτικής σειράς God of War

Αποκαλύφθηκε ο χρόνος και το μέρος γυρισμάτων της τηλεοπτικής σειράς God of War

6 Σεπτεμβρίου 2025
Ανακοινώθηκαν τα PS Plus Extra και Premium παιχνίδια Σεπτεμβρίου

Ανακοινώθηκαν τα PS Plus Extra και Premium παιχνίδια Σεπτεμβρίου

10 Σεπτεμβρίου 2025
Τα παιχνίδια με τις περισσότερες πωλήσεις και τα μεγαλύτερα κέρδη στην ιστορία του PlayStation

Τα παιχνίδια με τις περισσότερες πωλήσεις και τα μεγαλύτερα κέρδη στην ιστορία του PlayStation

9 Σεπτεμβρίου 2025
Ξεκίνησαν οι φθινοπωρινές εκπτώσεις στο PS Store

Ξεκίνησαν οι φθινοπωρινές εκπτώσεις στο PS Store

10 Σεπτεμβρίου 2025
Διαθέσιμη trial για το Inidana Jones και τα μέλη του PS Plus

Διαθέσιμη trial για το Inidana Jones και τα μέλη του PS Plus

6 Σεπτεμβρίου 2025

About Us

Πλήρης ενημέρωση γύρω από το PlayStation brand για όλους τους PSaddicts. #JustPlay #4thePSaddicts

Βρείτε μας και στις Podcast υπηρεσίες

SpotifyApple PodcastsGoogle PodcastsPocketCastsTuneInStitcherRSSCastBoxRadio PublicBreaker

Ακολουθήστε μας στο Instagram

Follow Us

  • Προτάσεις Autumn sales στο ps store #playstation #ps5 #gaming
  • #eurobasket #hellas
  • 🎮 Το 2014, η Marvel, δυσαρεστημένη από τα τελευταία παιχνίδια Spider-Man της Activision, αναζήτησε νέα συνεργασία. Η Microsoft αρνήθηκε, προτιμώντας να εστιάσει στις δικές της IP, κι έτσι η Sony ανέλαβε την ευκαιρία και ανέθεσε το project στην Insomniac Games.

⬆️ Η Insomniac είχε την ελευθερία να επιλέξει οποιονδήποτε χαρακτήρα της Marvel. Ο Spider-Man ξεχώρισε, όχι μόνο λόγω της δημοφιλίας του, αλλά και επειδή η ομάδα ένιωθε οικεία με τον χαρακτήρα.

✅ Επιπλέον, η εμπειρία από το Sunset Overdrive (2014) έδωσε στην Insomniac τα απαραίτητα «εργαλεία» για να σχεδιάσει ένα ανοιχτό κόσμο με γρήγορη και απολαυστική μετακίνηση — βάση πάνω στην οποία χτίστηκε το Spider-Man.

🎮 Το αποτέλεσμα; Εντυπωσιακό. Η κίνηση, η μάχη και η ιστορία έλαβαν εξαιρετικές κριτικές. Η Insomniac αποφάσισε σωστά να αποφύγει ένα ακόμα origin story, τοποθετώντας τον ήρωα σε ένα νέο σύμπαν (Earth-1048) με γνώριμες καταστάσεις και χαρακτήρες. Παρά τις μικρές ατέλειες στο ανοιχτό κόσμο και τα mini games, το παιχνίδι αγαπήθηκε από κοινό και κριτικούς, φτάνοντας σε Metacritic score 87.

🔥 Η Sony δεν άφησε την επιτυχία να πάει χαμένη. Στις 15 Νοεμβρίου 2019 προχώρησε στην εξαγορά της Insomniac Games, εντάσσοντάς την στα PlayStation Studios — μία από τις πιο επιτυχημένες εξαγορές της.

🏆 Το Marvel’s Spider-Man κυκλοφόρησε αργότερα σε PS5 και PC, συνεχίζοντας την πορεία του ως μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες superhero games.

💬 Εσείς πώς θα βαθμολογούσατε το παιχνίδι σήμερα;

#sony #playstation #ps4games #ps4 #spiderman #gaming #PlayStationStudios #InsomniacGames #marvel
  • 📅 Σαν σήμερα, στις 3 Σεπτεμβρίου 1998, κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία το Metal Gear Solid για το PlayStation, σηματοδοτώντας μια επανάσταση στο gaming. 

🔝Ο Hideo Kojima παρέδωσε ένα παιχνίδι που συνδύασε κινηματογραφική αφήγηση, πρωτοποριακό gameplay stealth και χαρακτήρες με αληθινό βάθος, δημιουργώντας μια εμπειρία που καθόρισε μια ολόκληρη γενιά παικτών.

🎮 Η επιρροή του φάνηκε αμέσως, όχι μόνο στη βιομηχανία των videogames αλλά και στον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τη σχέση παιχνιδιού και αφήγησης, καθιερώνοντάς το ως ένα από τα σημαντικότερα έργα της εποχής του.

#ps1games #metalgearsolid #konami #hideokojima #playstation
  • Ανοίγουμε την Mafia The Old Country Launch Edition 
Αποκτήστε τα δικά σας βιντεοπαιχνίδια στην αγαπημένη σας πλατφόρμα  με 10% ΕΚΠΤΩΣΗ με τον κωδικό PSADDICT από το @market24.gr
  • ΩΠΑ 🤟 και τώρα αγώνας δρόμου να τερματιστεί το @mafiagame πριν φύγω διακοπές 🌊🌅
Πάρτε τα δικά σας παιχνίδια από @market24.gr και κερδίστε 10% ΕΚΠΤΩΣΗ με τον κωδικό PSADDICT στο καλάθι!

Ακολουθήστε μας στα Social Media

follow us in feedly
  • Επικοινωνία

© 2014-2026 PSaddict.gr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • NEWS
  • REVIEWS
    • PS5
    • PS VR2
    • PS4
    • PC
    • Hardware
    • Previews
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Απόψεις
    • Αφιερώματα
    • TOP10 Άρθρα
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • Αξιολόγηση PS Plus παιχνιδιών
    • Μηνιαίες κυκλοφορίες
    • All About Indies
    • Hidden Gems
    • PlayStation Rewind
    • Road to Platinum
    • Guides
    • PSaddicts’ Choice
    • Μελωδικά Σάββατα
  • VIDEOS
  • GAMECAST
  • DEALS
  • Login

© 2014-2026 PSaddict.gr