Τρίτη συνεχόμενη χρονιά που η Sony διαφημίζει με εντυπωσιακό τρόπο τα exclusives της και μάλιστα στο ίδιο ακριβώς σημείο. Το 2016 ήταν το Horizon Zero Dawn, το 2017 το God of War και φέτος ήρθε η σειρά του Spider-Μan να αρχίζει να καλύπτει με εντυπωσιακό τρόπο κτήριο του LA. Όπως μπορείτε να δείτε στη φώτο παρακάτω η δουλειά βρίσκεται περίπου στη μέση και πλέον ίσως το συγκεκριμένο σημείο να θεωρείται το γούρι της Sony, καθώς όλοι γνωρίζουμε την επιτυχία που είχαν τα exclusives. Είμαστε πεπεισμένοι ότι και το Spider-Μan θα είναι ανάλογης ποιότητας όταν κυκλοφορήσει στις 7 Σεπτεμβρίου.