Δεν αποτελεί μυστικό ότι οι ΑΑΑ παραγωγές απαιτούν μεγάλο χρονικό διάστημα. Μπορεί σε πολλές περιπτώσεις ο χρόνος ανάπτυξης να φτάνει τα 5 ή και περισσότερα έτη. Η Sony αναγνωρίζει το πρόβλημα και κάνει ορισμένες κινήσεις για να το επιλύσει.
Έτσι, από μία πρόσφατη εταιρική αναφορά ήρθε στο φως το πλάνο που εφαρμόζει πλέον. Χρησιμοποιεί τεχνολογίες που βοηθούν τους προγραμματιστές να ενισχύσουν την αποδοτικότητά τους. Τέτοιες τεχνολογίες είναι οι real-time 3D processing, AI και machine learning.
Αυτές οι πρακτικές δίνουν όχι μόνο το πλεονέκτημα του χρόνου, αλλά συμβάλλουν και στη μείωση του κόστους. Κατά συνέπεια, σύμφωνα με τη στρατηγική της εταιρείας, αυτές οι IP έχουν τη δυνατότητα να βρουν ευρύτερο κοινό. Στο Marvel’s Spider-Man 2 υπήρξε χρήση τέτοιου είδους τεχνολογίας. Συγκεκριμένα, έγινε χρήση λογισμικού αναγνώρισης φωνής για ορισμένες γλώσσες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τον πολύ πιο εύκολο συγχρονισμό των υποτίτλων με τα λόγια των χαρακτήρων.
Επιπλέον, η εταιρεία αποκάλυψε ότι χτίζει ένα Volumetric Capture Studio. Αυτό έχει ως σκοπό τη δημιουργία δεδομένων από ανθρώπους και τοποθεσίες αποδίδοντας εικόνες υψηλής ευκρίνειας. Γενικά, το πλάνο περιλαμβάνει τη χρήση δεδομένων όχι μόνο από αυτό το studio, αλλά και από τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρείας.
Δειλά-δειλά η Sony έχει κάνει την είσοδό της στις “καυτές” τεχνολογίες της εποχής μας. Το παραπάνω σχέδιο μοιάζει αρκετά φιλόδοξο και μένει να δούμε τι αποτελέσματα θα φέρει τελικά.
Εσείς πιστεύετε ότι θα αποδώσει καρπούς;
ΙΣΩΣ ΠΙΑΣΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ.ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ