Ο Hermen Hulst, επικεφαλής των PlayStation Studios έδωσε πρόσφατα συνέντευξη στο GamesIndustry.biz. Σε αυτήν αναφέρθηκε στην προσπάθεια της Sony να επεκταθεί στον χώρο των Games as a Service (GaaS).
Πρόκειται στην ουσία για παιχνίδια υπηρεσίες. Το βασικό τους κομμάτι συχνά παρέχεται δωρεάν. Στη συνέχεια ακολουθούν ένα μοντέλο διαρκούς παροχής νέων επιπέδων, ιστοριών και αντικειμένων με πληρωμή. Παιχνίδια όπως τα Destiny, Fortnite και πολλά άλλα ακολουθούν αυτό το μοντέλο. Ωστόσο αρκετά δε τα καταφέρνουν και παύουν την λειτουργία τους μετά από λίγο χρονικό διάστημα.
Η Sony μέχρι το 2026 θα επιχειρήσει να κυκλοφορήσει 10 τουλάχιστον παιχνίδια αυτού του είδους. Για αυτό άλλωστε εξαγόρασε Studio όπως τα Bungie, Haven και Firewalk.
Επανερχόμενοι στην συνέντευξη, ο Hermen Hulst φάνηκε να κατανοεί τους κινδύνους της προσπάθειας αυτής. Έτσι παραδέχτηκε ότι υπάρχου αρκετά GaaS διαθέσιμα για το κοινό και το ρίσκο είναι πλέον μεγάλο. Ωστόσο τόνισε ότι τα GaaS των PlayStation Studios θα επιχειρήσουν να προσελκύσουν διαφορετικό κάθε φορά κοινό, επικεντρωμένα σε κόσμους και ιστορίες που γνωρίζουν με επιτυχία να δημιουργούν.
Οι single player εμπειρίες της Sony ξεχωρίζουν πράγματι για τον κόσμο, τις ιστορίες και τις πρωταγωνίστριες/στές τους. Πιστεύετε όμως ότι θα γίνει κάτι αντίστοιχο και στα GaaS των PlayStation Studios;