Πριν μήνες, κάτοχοι PlayStation κυρίως στις ΗΠΑ, παρατήρησαν κάτι περίεργο σχετικά με το PS Store. Έβλεπαν διαφορετικές εκπτώσεις σε παιχνίδια και συνδρομές. Ως παράδειγμα αναφέρθηκε τότε το Astro Bot. Ορισμένοι το έβλεπαν στη κανονική του τιμή, άλλοι 5 δολάρια φτηνότερα και άλλοι 10 δολάρια φτηνότερα.
Αυτό ωστόσο φαίνεται να συνεχίζεται μέχρι και τις μέρες μας. Για παράδειγμα ένας user Reddit ανέφερε ότι ήθελε να αγοράσει το Red Dead Redemption 2 (Ultimate Edition). Με το δικό του προφίλ, έβλεπε την έκπτωση στα 20 δολάρια από 99, με το δεύτερο προφίλ η έκπτωση ήταν στα 15 δολάρια.
Η τακτική αυτή εφαρμόζεται τα τελευταία χρόνια από διάφορες εταιρίες. Ονομάζεται dynamic pricing (δυναμική τιμολόγηση).
Η δυναμική τιμολόγηση είναι μια στρατηγική κατά την οποία οι τιμές για αγαθά και υπηρεσίες μεταβάλλονται σε πραγματικό χρόνο με βάση παράγοντες όπως η προσφορά και η ζήτηση, η εποχικότητα, οι τιμές των ανταγωνιστών και η συμπεριφορά των πελατών.
Έτσι η τιμή μπορεί να μεταβληθεί ευνοϊκότερα για κάποιον που αγοράζει συχνότερα από το PS Store, ανανεώνει τη PS Plus συνδρομή του ή έχει στη wishlist ένα παιχνίδι και αναμένει έκπτωση. Στην ουσία οι εταιρίες επιχειρούν με αυτό τον τρόπο να έχουν μια πιο προσωπική σχέση με έναν πελάτη. Βέβαια είναι κάτι που μέχρι στιγμής δεν το έχουμε δει να εφαρμόζεται στη χώρα μας, πέρα από κάποιες προσωπικές εκπτώσεις σε PS Plus συνδρομές. Όμως η Sony σίγουρα το δοκιμάζει για κάποιον λόγο.
Εάν πάντως εφαρμοστεί σε μεγαλύτερη κλίμακα θα πρέπει να γίνει προσεκτικά. Υπάρχει πάντα κίνδυνος το κοινό που δε θα δει παρόμοια συμπεριφορά απέναντί του, να νιώσει αδικημένο.









