O Shawn Layden υπήρξε ηγέτης της Sony σε μερικά από τα πιο κερδοφόρα και πετυχημένα χρόνια του PlayStation. Η αποχώρησή του πριν δυο χρόνια στεναχώρησε αρκετούς, με πολλούς να θεωρούν πως ευθυνόταν ο Jim Ryan για την εξέλιξη αυτή, ο ίδιος όμως πίστευε πως είχε έρθει η κατάλληλη στιγμή να πει το αντίο.
Μιλώντας στο Bloomberg, o Layden, ο οποίος βοήθησε να δημιουργηθούν μερικά από τα καλύτερα παιχνίδια της προηγούμενης γενιάς όπως το Horizon Zero Dawn και το God of War, εξηγεί πως ο κύριος λόγος που τον έκανε να αποχωρήσει, δεν είναι άλλος από την εξουθένωση, που έρχεται πακέτο με μία δουλειά σαν αυτήν. Όπως μας λέει ο ίδιος:
Αυτή είναι δουλειά για νέα παιδιά. Ένιωσα πως ήταν μια καλή ώρα για να επικυρώσω την κληρονομιά μου. Νομίζω πως πήρα τον χρόνο μου την κατάλληλη στιγμή και δε θα μπορούσα να είμαι πιο χαρούμενος.
Ο Layden, θερμός υποστηρικτής νέων ιδεών που πάνε το μέσο μπροστά, πιστεύει πως όσο περισσότερο ανεβαίνει το μπάτζετ των παιχνιδιών, τόσο περισσότερα sequels και ανακυκλωμένες ιδέες θα βλέπουμε, μιας και οι εταιρείες δεν θα μπορούν να πάρουν ρίσκα δεκάδων εκατομμυρίων. Ο ίδιος πλέον επικεντρώνεται στο να φέρει νέα ταλέντα στο χώρο, τα οποία με τη σειρά τους θα φέρουν το μέσο στο επόμενο επίπεδο:
Αυτή τη στιγμή είμαστε το μεγαλύτερο μέσο διασκέδασης παγκοσμίως, σε κοινωνικό αντίκτυπο όμως θα μπορούσαμε να τα πάμε καλύτερα. Ο στόχος μου στο τελευταίο κεφάλαιο της καριέρας μου είναι να φέρω περισσότερο κόσμο στην δημιουργία βιντεοπαιχνιδιών, άτομα από όλο τον κόσμο και να μάθουν ακόμα περισσότεροι την χαρά του gaming.