Το PlayStation 6 (PS6) βρίσκεται πλέον στο επίκεντρο της στρατηγικής της Sony, και η συνεργασία της με την AMD στο Project Amethyst φαίνεται να αποτελεί τη βάση για την τεχνολογική υπεροχή της επόμενης γενιάς. Η μηχανική μάθηση (machine learning) αναδεικνύεται ως το «κλειδί» για την ενίσχυση της απόδοσης και την επανάσταση στα γραφικά.
Η Συνεργασία Sony – AMD στο Project Amethyst Προχωρά Δυναμικά
Το Project Amethyst δεν είναι απλώς ένα μελλοντικό όραμα — είναι ήδη σε εξέλιξη, και όπως φαίνεται, αποτελεί τον τεχνολογικό πυρήνα γύρω από τον οποίο χτίζεται το PS6. Ο Mark Cerny, αρχιτέκτονας των κονσολών PlayStation, συναντήθηκε πρόσφατα με τον Jack Huynh, επικεφαλής της AMD. Η συνάντηση συνοδεύτηκε από αναλυτική ανάρτηση του Huynh στα social media, αποκαλύπτοντας βασικές λεπτομέρειες για το έργο.
Σύμφωνα με τον Huynh:
«Το Project Amethyst είναι μια συνεργασία μηχανικής μεταξύ PlayStation και AMD, εστιασμένη στις καινοτομίες γραφικών και gameplay που βασίζονται στη μηχανική μάθηση, με δύο βασικούς στόχους.»
Αυτοί οι δύο στόχοι είναι:
-
Ο σχεδιασμός αρχιτεκτονικής βελτιστοποιημένης για real-time machine learning workloads στα παιχνίδια.
-
Η ανάπτυξη νευρωνικών δικτύων υψηλής ποιότητας, ικανών να ωθήσουν τα ρεαλιστικά γραφικά σε νέα επίπεδα.
Γιατί η Μηχανική Μάθηση Είναι το Μέλλον του Gaming
Η μηχανική μάθηση και η τεχνητή νοημοσύνη (AI) υπόσχονται όχι μόνο καλύτερα γραφικά, αλλά και ομαλότερη απόδοση χωρίς την ανάγκη για υπερβολικά δυνατό hardware. Μέσω αυτών των τεχνολογιών, το PlayStation 6 θα μπορεί να αποδίδει υψηλότερες αναλύσεις και σταθερά framerates με μικρότερη επιβάρυνση στο σύστημα.
Η Sony έχει ήδη κάνει τα πρώτα βήματα με το PS5 Pro και το PSSR (PlayStation Spectral Super Resolution), έναν AI-based upscaler που προσφέρει εντυπωσιακή ποιότητα εικόνας χωρίς απώλειες στην απόδοση. Το PS6 αναμένεται να αξιοποιήσει και να εξελίξει περαιτέρω αυτή την τεχνολογία.
Ο Huynh τόνισε:
«Αυτό δεν είναι απλώς θεωρία — είναι μια συν-κατασκευασμένη πραγματικότητα. Από τις εξελίξεις στο hardware μέχρι τις προόδους στο λογισμικό, έχουμε προσφέρει πιο έξυπνες, πιο αποτελεσματικές λύσεις όπως το Super Resolution στο FSR 4. Τώρα ανοίγουμε το δρόμο για Frame Generation και Ray Regeneration με βάση τη μηχανική μάθηση στο FSR Redstone.»
Το Μέλλον του PlayStation 6 και η Φήμη για Φορητή Κονσόλα PS6
Ο Huynh έκλεισε τη δήλωσή του με νόημα:
«Υπάρχει τεράστιο δυναμικό μπροστά μας, και είμαστε απίστευτα περήφανοι για όσα έχουμε επιτύχει μέχρι τώρα.»
Αυτό ενισχύει τις φήμες ότι το PS6 βρίσκεται ήδη σε προχωρημένο στάδιο ανάπτυξης, με τη μηχανική μάθηση να αποτελεί βασικό παράγοντα στην προσπάθεια για μέγιστη απόδοση.
Ταυτόχρονα, συνεχώς αυξάνονται οι αναφορές σε μια φορητή συσκευή PlayStation, η οποία ενδεχομένως θα μπορεί να τρέχει παιχνίδια PS5 μέσω τεχνολογιών όπως το PSSR. Μια τέτοια φορητή κονσόλα θα χρειάζεται AI-powered upscaling για να χειριστεί AAA τίτλους σε πιο περιορισμένο hardware, ενισχύοντας τη σημασία της μηχανικής μάθησης στην επόμενη γενιά φορητού gaming. Πως σας φαίνονται ολα τα παραπάνω; Πιστεύετε όντως θα υπάρχει μεγάλο τεχνολογικό άλμα στην επόμενη γενιά;
Εσείς διαβάστε τις προβλέψεις μας για την τιμή και την ημερομηνία κυκλοφορίας του PS6 ή δείτε και την σχετική εκπομπή μας που ακολουθεί.
Ακόμη ένα ψέμα από την Σονυ όπως έκανε και με το ps5 έλεγε 8k στο κουτί του καλό είναι και το ps5 έτσι και αλλιώς σχεδόν όλα τα παιχνίδια του εδώ και 5 χρόνια βγαίνουν ακόμη στο ps4 έτσι θα γίνει και με το ps6 απλά θα έχει περισσότερα fps και λίγο καλύτερα γραφικά
Ακριβώς. Οπότε ας μην γινόμαστε hype από τώρα. Αυτά τα άρθρα που βγαίνουν περί ΑΙ και συνεργασίες με AMD και μεγάλα λόγια είναι μάρκετινγκ και τίποτε άλλο. Όταν βγει το ps6 και μετά από 3 χρόνια όπως έγινε και με αυτή τη γενιά θα δούμε τι ψάρια θα πιάνει. Μέχρι τότε αυτές οι ειδήσεις είναι να είχαμε να λέγαμε
Από όλα τα παραπάνω που γράφει το άρθρο, εδώ είναι ξεκάθαρα το ανέκδοτο της ημέρας!
((Η Sony έχει ήδη κάνει τα πρώτα βήματα με το PS5 Pro και το PSSR (PlayStation Spectral Super Resolution), έναν AI-based upscaler που προσφέρει εντυπωσιακή ποιότητα εικόνας χωρίς απώλειες στην απόδοση))
Ειλικρινά γέλασα διαβάζοντας το συγκεκριμένο… Ειδικά το: “Χωρίς απώλειες στην απόδοση” πραγματικά με ξεπερνάει.🤷🤷
Δεν υπάρχει εκεί έξω αυτή τη στιγμή ούτε ένα παιχνίδι του PlayStation 5 PRO που να αξιοποιεί πραγματικά το pssr έτσι όπως υποσχέθηκε η SONY κατα την κυκλοφορία του και χωρίς να μην έχεις σταθερά προβλήματα με το pssr!
Ακριβώς λοιπόν για αυτό το λόγο, δεν πιστεύω λέξη από όλα τα παραπάνω.
Κουβέντες κουβέντες κουβέντες και φυσικά ψεύτικες υποσχέσεις!