Είναι γεγονός ότι οι δύο κονσόλες νέας γενιάς, τα PS5 και Xbox Series X, είναι ιδιαίτερα δυνατά και θα προσφέρουν σημαντικές εμπειρίες το επόμενο διάστημα. Κάθε μία έχει τα πλεονεκτήματα της, όπως ο SSD του PS5 ή η GPU του Xbox Series X. Υπάρχουν και τομείς, όπου υπάρχει ισορροπία και ένας από αυτούς αφορά τη CPU.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο GamingBolt o game director του Monster Energy Supercross – The Official Videogame 4, Alex Zucca, υποστήριξε ότι οι διαφορές στη CPU είναι τόσο μικρές που μπορούν να θεωρηθούν αμελητέες, και όπως πάντα είναι πιο σημαντικό το πως θα εκμεταλλευτούνε οι developers το hardware.
«Η διαφορά είναι τόσο μικρή που ειλικρινά δεν θα την αποκαλούσα διαφορά. Ως συνήθως, δεν πρόκειται πάντα για χρήση της ισχύος, αλλά για εκμετάλλευση με έξυπνο και βελτιστοποιημένο τρόπο. Μόνο ο χρόνος θα μας επιτρέψει να κατανοήσουμε, από την άποψη της ανάπτυξης, ποια πλεονεκτήματα μπορούν να αποκτηθούν και από τις δύο CPU: είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που βλέπουμε το λαμπρό μέλλον να εκτυλίσσεται μπροστά στα μάτια μας. “
Σωστές οι δηλώσεις του στελέχους της Milestone και όπως έχουμε δει και στο παρελθόν δεν αρκεί απλά να κυκλοφορήσεις μια δυνατή κονσόλα, αλλά σημαντικότερο είναι πως θα την υποστηρίξεις…