Δεν αποτελεί μυστικό πως εδώ και χρόνια η ψυχαγωγία έχει πάρει άλλο δρόμο. Σιγά σιγά οι φυσικές εκδόσεις των μέσων δίνουν τη σκυτάλη στις ψηφιακές εκδόσεις. Αρχικά, το είδαμε να συμβαίνει με τη μουσική, ύστερα συνέχισε με τις ταινίες και τις σειρές. Τώρα, έφτασε η σειρά του gaming, όπως άλλωστε πολλοί παίκτες το είχαν ήδη προβλέψει βλέποντάς το παράλληλα να συμβαίνει.
Άλλωστε, αυτό δείχνει μια νέα μεγάλη έρευνα από την Entertainment Software Association. Το 72% των παιδιών στις ΗΠΑ για τα Χριστούγεννα θέλουν προϊόντα σχετικά με τα παιχνίδια, ωστόσο μόλις το 22% επιθυμούν φυσικές εκδόσεις. Ως πρόταση δώρου κυριαρχούν οι συνδρομές σε ποσοστό 39% με τις κονσόλες να ακολουθούν στο 38%. Και τα αξεσουάρ αποτελούν δημοφιλή επιλογή, αφού φτάνουν το 32%, ενώ τα in-game νομίσματα στο 29%. Στην έρευνα συμμετείχαν πάνω από 500 παιδιά κι άλλοι τόσοι ενήλικες περίπου. Ένας στους τρεις σκοπεύει να αγοράσει ηλεκτρονικά παιχνίδια για τον εαυτό του ή για άλλους. Βέβαια, οι γονείς σε ποσοστό 57% έχουν κατά νου να αγοράσουν δώρα σχετικά με ηλεκτρονικά παιχνίδια στα παιδιά τους.
Οι παραπάνω αριθμοί μπορεί να μην έχουν απόλυτη ισχύ για τα παγκόσμια δεδομένα, αποτελούν όμως μια καλή εικόνα του τι συμβαίνει. Πιστεύετε ότι υπάρχει περίπτωση να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο για τις φυσικές εκδόσεις;