Σε μια νέα μεγάλη διαρροή των τεχνικών χαρακτηριστικών του PS6 προέβη το Moore’s Law is Dead. Έρχεται να συμπληρώσει αυτή του Αυγούστου. Αφορά τη φορά αφορά το chipset την AMD. Την “καρδιά” δηλαδή και όπως καταλαβαίνουμε του PlayStation 6.
• TSMC 3nm
• 280mm²
• No Chiplets
• 160W TDP
• 52 Compute Units, 2 Disabled, Total 54
• 34 – 40 TFlops Estimated
• RDNA 5 Architecture
• 7 Cores Zen 6C, 1 Disabled, Total 8 Cores
• 2 Cores Zen 6 Low Powered Cores, For OS
• 160 Bit Bus
• 640 Gbps Bandwidth
• GDDR7 At 32 Gbps
• RAM Support Up To 40 GB
• 2.5 – 3x More Faster Than PS5
• Ray Tracing 6x – 12x More Faster Than PS5
Η διαρροή αυτή βασίζεται σε επίσημα έγγραφα της AMD. Το PS6 θα είναι 2.5 με 3 φορές ταχύτερο σε σχέση με το PS5. Το Ray Tracing 6-12 φορές καλύτερο. Εκεί και στην αναβαθμισμένη AI εστιάζει η Sony. Ray Tracing και AI είναι οι βασικοί της άξονες.
“Φανταστείτε να μιλάτε στο επόμενο Elders Scroll στο μικρόφωνο και να σας απαντάει διαφορετικά κάθε φορά ο NPC. Να βλέπεται διαφορετικά ρούχα, χαρακτηριστικά και assets στο The Last of Us όπου οι εχθροί δε θα είναι εμφανισιακά πάντα ίδιοι. Να παίζεται το Killzone στο PS6 και να είναι σα να βγήκε για το PS5.”
Εκεί αναφέρει το Moore’s Law is Dead στοχεύει μελλοντικά το AI.
Σε ότι αφορά τέλος τη σύγκριση με το επόμενο Xbox. Το Moore’s Law is Dead επισήμανε ότι στα χαρτιά θα είναι 25% ταχύτερο σε σχέση με το PS6. Πιθανό όμως να είναι και κατά πολύ ακριβότερο. Αυτό καθόσον διαθέτει περισσότερα χαρακτηριστικά για να στηρίξει τη PC φύση του.
Βέβαια όπως επισημάνει και πάλι στα χαρτιά το Xbox Series X ήταν καλύτερο από το PS5. Στη πράξη ωστόσο το PS5 έδινε αν όχι το ίδιο καλά, καλύτερα αποτελέσματα. Ο λόγος είναι ότι παραμένει η βασική πλατφόρμα ανάπτυξης ενός παιχνιδιού. Μεγάλο ρόλο παίζει και η αρχιτεκτονική της κάθε κονσόλας.
Δείτε ΕΔΩ τη σχετική εκπομπή του Moore’s Law is Dead.