Πολύτιμο χρόνο φαίνεται πως έχασε η Naughty Dog με το multiplayer στο σύμπαν του The Last of Us που ακυρώθηκε.
Επί 4 περίπου χρόνια εκατοντάδες developers απασχολούνταν αποκλειστικά σε αυτό. Αυτό τουλάχιστον αναφέρει ο δημοσιογράφος του Bloomberg, Jason Schreier.
Πρόσθεσε ότι δαπανήθηκε αρκετά μεγάλο χρηματικό ποσό. Για αυτό και η διοίκηση της Sony ήταν εξαιρετικά δυσαρεστημένη με την κατάληξή του. Έτσι υπήρχαν απομακρύνεις και απολύσεις.
Αρκετοί είναι αυτοί που πιστεύουν πως η Connie Booth ήταν μια από τις μεγάλες αυτές απώλειες. Πρόκειται για μια από τις πιο ιστορικές φυσιογνωμίες του PlayStation που απεχώρησε το περασμένο Φθινόπωρο.
Χρόνος, χρήμα και πάνω από όλα προσωπικό φαίνεται πως στοίχισαν στη Naughty Dog. Στο αντίποδα, ο Neil Druckmann είχε τονίσει ότι επρόκειτο για ξεχωριστό project που δε θα επηρέαζε την ανάπτυξη των υπολοίπων. Εσείς τι πιστεύετε;
Θα μπορούσαν να είχαν μεταφέρει το online mode του last of us (2013) , για να το δοκιμάσουμε στο Part I που βγήκε το 2022 . Αν πήγαινε καλά και ο κόσμος έδειχνε υψηλό ενδιαφέρον, τότε ας προγραμμάτιζαν και για το Part II.
Σίγουρα θα ήταν ενδιαφέρον.co op campaign
Η SONY ΚΟΙΤΑΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΑ ΑΡΠΑΞΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΗΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΠΑΣΧΙΖΑΝ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.ΚΡΙΜΑ.ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ