“Ηχηρή” ήταν η απάντηση του CEO της Larian μετά την τεράστια επιτυχία του Baldur’s Gate για την επίθεση που δέχονται από άλλα στούντιο. Συγκεκριμένα, το τελευταίο καιρό το στούντιο κατηγορείται ότι έχει θέσει μη ρεαλιστικά στάνταρ στη βιομηχανία. Ο Swen Vincke, ένιωσε την ανάγκη να απαντήσει αναγνωρίζοντας πως “προφανώς, ένα στούντιο που απασχολεί 50 άτομα δεν μπορεί να φτιάξει ένα παιχνίδι του μεγέθους του Baldur’s Gate”, “περνώντας την μπάλα” σε όλες τις μεγάλες εταιρείες που απασχολούν πάνω από 1000 άτομα προσωπικό.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο PC GAMER ξεκαθάρισε πως «Το πρόβλημα που έχω είναι με τη λέξη “standard”. Τα πράγματα επανεφευρίσκονται. Νέα πράγματα εμφανίζονται συνεχώς. Όταν ξεκινούσα την καριέρα μου στη βιομηχανία, το Assassin’s Creed έθεσε ένα νέο πρότυπο. Κανείς δεν μπορούσε να κάνει παιχνίδια όπως το Assassin’s Creed, υπήρχε μεγάλος προϋπολογισμός πίσω από αυτό, αυτό ήταν το μέλλον και έπρεπε όλοι να εδραιωθούν πάνω σε αυτό. Στα βιντεοπαιχνίδια, υπάρχει τόσο ελεύθερος χώρος για εξερεύνηση ακόμα στο δέντρο της δημιουργίας».
Το παιχνίδι της Larian έχει αγαπηθεί από κριτικούς και κοινό, αποσπώντας διθυραμβικές κριτικές και φιγουράρει στην κορυφή του Metacritic. Επίσης, το Baldur’s Gate 3 έχει καταφέρει να κάνει εξαιρετικές πωλήσεις στο PC, με πάνω από 800.000 ταυτόχρονους παίκτες. Λόγω του μεγάλου ντόρου που έγινε κιόλας, οι προ-παραγγελίες εκτοξεύθηκαν και για το Playstation. Το παιχνίδι κυκλοφορεί στις 6 Σεπτεμβρίου στην κονσόλα της Sony. Θα το δοκιμάσετε;