Η εμβληματική πρωταγωνίστρια της σειράς Tomb Raider, Lara Croft, προσθέτει δύο ακόμη σημαντικές διακρίσεις στο ενεργητικό της, σύμφωνα με νέα ανακοίνωση του Guinness World Records.
Η Lara Croft κατέκτησε το ρεκόρ «Best-selling videogame heroine», καθώς η σειρά Tomb Raider έχει σημειώσει πάνω από 100 εκατομμύρια πωλήσεις διεθνώς. Το επίτευγμα αυτό την κατατάσσει ανάμεσα στις πιο επιτυχημένες φιγούρες της ιστορίας των videogames, αποδεικνύοντας πως μια γυναίκα πρωταγωνίστρια μπορεί όχι μόνο να ανταγωνιστεί, αλλά και να ξεπεράσει πολλούς από τους δημοφιλέστερους ανδρικούς χαρακτήρες του χώρου.
Το δεύτερο ρεκόρ που ανακοίνωσε η Guinness αφορά τον αριθμό των εμφανίσεων της Lara Croft σε έντυπα μέσα. Με περίπου 2.300 εξώφυλλα μέχρι τον Απρίλιο του 2025, η ηρωίδα κέρδισε τον τίτλο «Most magazine covers for a videogame character».
Η παρουσία της δεν περιορίζεται στα gaming περιοδικά, καθώς η Lara έχει φιλοξενηθεί σε εκδόσεις μόδας, lifestyle και γενικού ενδιαφέροντος, επιβεβαιώνοντας το εύρος της επιρροής της πέρα από τα όρια των videogames.
Από το 1996, όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά από την Core Design, η Lara Croft εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα πρόσωπα του σύγχρονου entertainment. Με δεκάδες παιχνίδια, ταινίες, κόμικς και εμπορικά προϊόντα, η χαρακτήρας έχει ξεπεράσει τα όρια του μέσου από το οποίο προέρχεται, αποκτώντας τη δική της θέση στην παγκόσμια ποπ κουλτούρα.
Εμείς περιμένουμε με αγωνία (πιστεύουμε μέσα στο 2026) και τον επόμενο τίτλο που ετοιμάζουν oι Crystal Dynamics σε συνεργασία με την Amazon Games. Εσείς θυμηθείτε και το Back to 1996 podcast, όπου αναλύουμε πως ξεκίνησε το φαινόμενο Lara Croft και τον αντίκτυπο που έχει στη βιομηχανία…













