Με δήλωσή του στο twitter ο Kojima ανέφερε ότι με την ομάδα του έχουν μπει σε crunch mode. Δουλεύουν υπερωρίες και πιέζουν τους εαυτούς τους να ολοκληρώσουν όπως πρέπει το Death Stranding 2 για να το παραδώσουν φέτος.
“The most demanding period of game development—both physically and mentally—commonly known as “crunch time.” On top of mixing and Japanese voice recording, there’s an inevitable pile of other tasks: writing comments, explanations, essays, interviews, discussions, and non-game-related work. It’s incredibly tough.”
Πηγή X/twitter.
Συνήθως τα δυτικά studio αποφεύγουν να μιλήσουν για crunch στην εργασία. Όμως ο Kojima μιλάει ανοικτά και το παρουσιάζει ως τη πιο απαιτητική περίοδο ανάπτυξης παιχνιδιού, σωματικά και ψυχικά. Πιστεύετε θα το δούμε φέτος το Death Stranding 2;