Μία πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησε στον Christopher Dring και το gamesindustry ο Bryan Intihar, senior creative director στην Insomniac Games. Οι αποκαλύψεις που έκανε για το πώς λειτουργεί η γνωστή ομάδα ανάπτυξης κεντρίζουν το ενδιαφέρον. Λίγο πολύ, όλοι μας δεν έχουμε απορήσει κατά καιρούς πώς γίνεται να παραδίδει ΑΑΑ παραγωγές σε μικρό χρονικό διάστημα;
Στην ερώτηση σχετικά με το πώς τα καταφέρνει η ομάδα ο Bryan Intihar απάντησε τα εξής:
Πάντοτε εξελισσόμαστε και προκαλούμε τους εαυτούς μας να καλυτερεύσουμε. Η διαδικασία παραγωγής του Miles Morales ήταν καλύτερη από το Spider-Man 1. Το Ratchet & Clank είχε καλύτερη διαδικασία παραγωγής από τον Miles. Πάντοτε αξιολογούμε και βελτιώνουμε. Το έχουμε τελειοποιήσει; Όχι. Όμως, πάντοτε αναζητούμε τρόπους που μπορούμε να βελτιώσουμε τη διαδικασία για όλους.
Ερωτηθείς για την ανάπτυξη του Spider-Man 2 απάντησε ότι η ομάδα ήξερε εξαρχής πως θα ανέπτυσσε το παιχνίδι αποκλειστικά για το PS5. Για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες του hardware, δούλεψαν πολύ στενά με τον Mark Cerny, βασικό “αρχιτέκτονα” του PS5. Παράλληλα, εξηγεί πως κεντρική επιδίωξη της ομάδας αποτελούσε το παιχνίδι να δείχνει γρηγορότερο τόσο στη μετακίνηση όσο και στη μάχη. Φυσικά, ο B. Intihar δεν παρέλειψε να αναφέρει πόσο πολύ εκτιμά τον Cerny και πως του οφείλει πολλά σε επαγγελματικό επίπεδο.
Όσον αφορά τους στόχους που έθεσε η ομάδα για τα boss fights, ανέφερε τα εξής:
Το είπαμε από πολύ νωρίς… θέλουμε να δώσουμε έμφαση στα boss fights. Θέλαμε, όταν πολεμά κάποιος έναν ισχυρό αντίπαλο, να το θυμούνται καλά. Επιθυμούσαμε να δώσουμε αυτή την επική διάσταση και το καταφέραμε με το PS5.
Σχετικά με την κυκλοφορία του Miles Morales στον ενδιάμεσο χρόνο μεταξύ Spider-Man 1 και Spider-Man 2, ο B. Intihar δήλωσε:
Αν μη τι άλλο, μας διαβεβαίωσε πως οι παίκτες αγαπούν τον Miles. μας έδωσε σιγουριά στην απόφαση ότι στο Spider-Man 2 θα συμπεριλάβουμε ως playable χαρακτήρες τον Peter και τον Miles.
Στη συνέχεια, εξήγησε πως στο Spider-Man 2 η ομάδα είχε πιο δύσκολη δουλειά, αφού πια υπάρχουν δύο βασικοί πρωταγωνιστές. Έπρεπε να βρουν τρόπους ώστε να παραδώσουν μία σπουδαία ιστορία για τον κάθε έναν ξεχωριστά στο πλαίσιο μιας μεγαλύτερης ιστορίας. Σε άλλο σημείο, έδωσε και την εξής σημαντική πληροφορία, ότι δηλαδή το Spider-Man 2 θα έχει διάρκεια παρόμοια με το πρώτο παιχνίδι.
Τέλος, στην ερώτηση για την εξαγορά της Insomniac από το PlayStation, μόνο θετικά πράγματα είχε να πει. Μεταξύ άλλων, ανέφερε πως οι ιθύνοντες του PlayStation έχουν τις ίδιες επιθυμίες με την ομάδα. Επιθυμούν να φτιάχνουν σπουδαία παιχνίδια και να προσέχουν το προσωπικό. Οι παραγωγοί φροντίζουν ώστε τα μέλη της ομάδας να νιώθουν χαρούμενα και να έχουν ό,τι χρειάζεται για να δουλέψουν. Η σχέση που έχουν χτίσει όλοι μεταξύ τους προκύπτει από το ευχάριστο κλίμα υποστήριξης που υπάρχει.
Και κάπως έτσι, μαθαίνουμε εκ των έσω πως λειτουργεί η Insomniac Games προκειμένου να απολαμβάνουμε ευχάριστες και διασκεδαστικές gaming εμπειρίες. Τι σας εντυπωσίασε λοιπόν περισσότερο από όλα αυτά; Γράψτε μας στα σχόλια τη γνώμη σας.