Το Black Myth: Wukong κυκλοφόρησε πριν λίγες ημέρες και κατέγραψε τρελά νούμερα. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι ολοκλήρωσε τον κύκλο του, καθώς η Game Science ετοιμάζει περισσότερο υλικό.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον Lunatic Ignus στο Χ, η δουλειά έχει και συνέχεια. Θα κυκλοφορήσουν 2 DLC για το παιχνίδι που θα περιλαμβάνουν συνολικά ακόμα 7 chapters. Η Game Science αφιέρωσε αρκετό χρόνο στα πρώτα έξι λόγω του προϋπολογισμού της. Προς το παρόν δε γνωρίζουμε ούτε την ημερομηνία κυκλοφορίας ούτε την τιμή.
Παράλληλα φαίνεται και πως ετοιμάζεται και sequel με αρχική ονομασία Black Myth: Jiang Ziya
Για την ιστορία, ο Lunatic Ignus στο παρελθόν διέρρευσε πολλές αληθινές πληροφορίες για το παιχνίδι, πριν υπάρξει επίσημη ανακοίνωση. Οπότε, μάλλον και τώρα αληθινός θα βγει.
Game Science aims to launch 2 DLC's for BM:W before the release of their next game, Black Myth: Jiang Ziya.
The game was meant to have 13 chapters, but they released only 6 longer chapters because of the budget.
Join my Discord for more info
Thank you!https://t.co/yweRAvgMt7 pic.twitter.com/VPIdYjspff
— Lunatic Ignus (@ignusthewise) September 2, 2024
Εσείς θέλετε περισσότερο υλικό για το Black Myth: Wukong;
Όταν το είχα δει για πρώτη φορά, πριν ενάμισι χρόνο, ήξερα πως (τουλάχιστον στα μάτια μου) θα ήταν τουλάχιστον GotY contender, αν όχι πως θα σηκώσει βραβεία με άνεση και χωρίς κάποιο άλλο αξιόλογο αντίπαλο.
Τώρα, όσον αφορά συνέχειά του μέσω DLCs ή/και sequels, είναι απολύτως λογικό επακόλουθο της επιτυχίας του. Ιδιαίτερα, αν συνεχίσει το development με το ίδιο μεράκι και αγάπη προς το source υλικό. Άλλωστε το Journey to the West αποτελείται από 4 volumes. Στη δύση και παγκοσμίως μάθαμε για αυτό μέσω του DragonBall, άλλων μικρότερων anime σειρών αλλά και manga.
Οπότε, ΝΑΙ. Θέλω περισσότερο γιατί είμαι fan της Ασιατικής τέχνης, μυθολογίας καθώς και κουλτούρας.
Προτιμώ, δε, να μου αποδίδονται τέτοια έργα από τους ανθρώπους εκείνους που ανήκει και κατανοούν την πολιτιστική τους κληρονομιά. Παρά να έρχονται εταιρείες όπως Disney, Ubisoft κ.α. να τα “δυτικοποιουν” και να τα λανσάρουν παραμορφωμένα. (π.χ. Assassin’s Creed)
Η τέχνη δε χωρά ατζέντα, παρεμβάσεις και περιορισμούς στην ελευθερία έκφρασης. Ιδιαίτερα στην απόδοση μύθων, παραδόσεων κ.ο.κ.
Ασχέτως αν κοινωνικοπολιτικά τα έχουμε αποτινάξει (καλώς ή κακώς, δε το εξετάζω). Είναι κομμάτια της ανθρώπινης ιστορίας και πρέπει να μένουν αναλλοίωτα και ο καθένας να κρίνει αλλά και να κρατάει αυτά που θεωρεί κατά τη κρίση του άξια.
Studios όπως αυτά που μας έδωσαν το Lies of P, Stellar Blade και Wukong δείχνουν μια κατεύθυνση προς μια πιο ποιοτική gaming εμπειρία. (Εξαιρώντας την FromSoftware που ήταν η πρώτη και η μόνη που έδειξε σεβασμό στο καταναλωτή και θεώρησε τον gamer σκεπτόμενο ον με κριτική σκέψη)