Τα βλέμματα στο State of Play τράβηξε το Saros της Housemarque. Το παιχνίδι αναμφισβήτητα θα είναι Rogue Like. Υπάρχει όμως η απορία εάν θα είναι τόσο σκληρό όσο το Returnal. Η Housemarque απαντά:
“Το σημείο κλειδί στο gameplay που διαφοροποιεί το Saros και Returnal είναι τα μόνιμα resources και η διατήρηση της προόδου που κάνει κάθε θάνατο να έχει αξία. Μετά από κάθε θάνατο θα αντιμετωπίσετε έναν αλλαγμένο κόσμο, αλλά στο Saros θα μπορείτε να επιλέξετε και να αναβαθμίσετε μόνιμα τον εξοπλισμό σας από ένα εξελισσόμενο set όπλων και upgrades στολών για να “επιστρέψετε δυνατότεροι” και να ξεπεράσετε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζετε στον πλανήτη Carcosa. Ο στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα συναισθηματικό και δυναμικό χαρακτήρα που εξερευνά το κόστος του να δημιουργήσετε ένα νέο μέλλον.”
Όπως φαίνεται η Housemarque δε θέλει να φοβίσει το κοινό όπως έγινε με το Returnal. Έτσι οι κανονισμοί του νέου της παιχνιδιού θα αφήνουν περισσότερο χώρο στο παίκτη να αναπνεύσει. Σε ότι αφορά τη συνάφεια, το Saros αποτελεί πνευματικό διάδοχο και όχι κάποιο sequel.
Τι να φοβίσει το κοινό του;
Αφού το κοινο του ειναι που έκανε γνωστό το Returnal και το ποσό παιχνίδαρα είναι.
Θα γουστάραμε και πιο δύσκολο να ήταν!
Διαβάζετε τι γράφετε;