Ο director του God of War, Cory Balrog, μίλησε στη Devcom της Κολωνίας για τη δημιουργία του παιχνιδιού και μοιράστηκε ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τα αρχικά στάδια ανάπτυξης. Η Νορβηγική μυθολογία, που τελικά επιλέχθηκε, δεν ήταν η μόνη υποψήφια, καθώς αρχικά υπήρχαν σκέψεις και για Αιγυπτιακή, Ίνκα και Ινδική. Προκρίθηκαν η Νορβηγική και η Αιγυπτιακή και την τελική απόφαση πήρε ο ίδιος ο Cory Balrog, καθώς η ομάδα ήταν στο 50-50 για το τι να επιλέξει.
Όπως μπορείτε να δείτε και στις φώτο παρακάτω η Αίγυπτος σαν σκηνικό ήταν δυνατή υποψηφιότητα, καθώς δημιουργήθηκαν και concert art με τον Ατρέα παρόντα. Επίσης ο Balrog ανέφερε ότι υπήρχε αρκετό περιεχόμενο και πολλές συζητήσεις για το τι θα έπρεπε να κοπεί, ωστόσο το να έχεις σπουδαίους παραγωγούς είναι αυτό που μετράει σε αυτές τις διαδικασίες.