Στα πλαίσια της ημέρας για την ευαισθητοποίηση σχετικά με την προσβασιμότητα στα βιντεοπαιχνίδια, η Sony παραχώρησε μερικές από τις accessibility επιλογές που θα πλαισιώσουν το God of War Ragnarok.
Ξεκινώντας από την PC έκδοση του God of War (2018), η εταιρεία ανακοίνωσε πως οι δυνατότητες για Sprint Auto Sprint, Persistent Dot (Always on Reticle), Aim Style και Block Style θα μεταφερθούν ατόφιες στο Ragnarok κατά την κυκλοφορία.
Το υπόλοιπο 90% βασίζεται στα σχόλια του κοινού καθώς και στο συμβούλιο ειδικών του τομέα που ελέγχουν κάθε first party τίτλο της Sony. Μερικές από τις κυριότερες επιπρόσθετες επιλογές έχουν ως εξής:
- Βελτιώσεις στο μέγεθος και στην χρωματική παλέτα των υποτίτλων
- Μέγεθος κειμένου και εικονιδίων
- Επανασχεδιασμένο User Interface που παρέχει διάφορες ευκολίες σχετικά με την προσβασιμότητα
- Επιλογές παραμετροποίησης που αφορούν την διάταξη του χειριστηρίου με αρκετά presets αλλά και δυνατότητα για ολική αλλαγή των κουμπιών
- Λειτουργία υψηλής αντίθεσης
- Οπτικοακουστική βοήθεια σχετικά με την καθοδήγηση του παίκτη
Κλείνοντας, η εταιρεία δημοσίευσε το πιο πρόσφατο trailer του παιχνιδιού, αυτή την φορά με αναλυτική ηχητική επεξήγηση των σκηνών του, ενώ τόνισε ότι τον τίτλο θα συνοδέψουν παραπάνω από 60(!) επιλογές προσβασιμότητας κατά το λανσάρισμα του.
Για οτιδήποτε νεότερο σχετικά με το God of War Ragnarok, ξέρετε που πρέπει να είστε, PSaddict.gr.