Το θέμα των συνδρομών ξανά στο προσκήνιο. Ο Mat Piscatella είναι έγκριτος αναλυτής της gaming βιομηχανίας. Αναλύει κυρίως δεδομένα στις Η.Π.Α. και Καναδά. Tα τελευταία δεδομένα για gaming συνδρομές δεν είναι και τα καλύτερα.
Έτσι αυτές έχουν αυξηθεί μόνο κατά 1% το οικονομικό έτος 2023 σε σχέση με το οικονομικό έτος του 2022.
And it's still stalled. March 2024 non-mobile video game subscription spending was only up 1% vs the April 2023 figures that got me to post the below last year. https://t.co/O0WQhQX023
— Mat Piscatella (@MatPiscatella) May 7, 2024
Σε ότι αφορά Sony και Microsoft η τελευταία ποντάρει πιο πολλά στο Game Pass. Μέχρι στιγμής έχει 33 εκ. συνδρομητές. Δύσκολα θα καταφέρει τον στόχο των 100 εκ. συνδρομητών που θέτει για το 2030. Ακόμη και η διάθεση του Call of Duty day one στο κοινό, σύμφωνα με το Piscatella δε θα άλλαζε πολύ την κατάσταση.
Η Sony που εξαρχής ήταν επιφυλακτική με το μοντέλο Game Pass έχει περίπου 50 εκ. συνδρομητές. Είναι αδύνατο να ξεπεράσει το νούμερο αυτό τα τελευταία χρόνια αλλά το έχει αποδεχτεί. Για αυτό πλέον δε θα δίνει αριθμούς συνδρομητών.
Φαίνεται όμως να δικαιώνεται η επιμονή της να μη φέρνει day one τίτλους των Studio της στις PS Plus συνδρομές. Πέρα από τις καταναλωτικές συνήθειες του κοινού που δε θέλει πλέον άλλες συνδρομές, ένα συνδρομητικό μοντέλο δε βοηθάει στην ανάπτυξη ΑΑΑ παιχνιδιών. Ιδίως δε βοηθάει τη Sony που δεν έχει τη δυνατότητα να απορροφά μεγάλες απώλειες όπως η MS. Και η τελευταία παρά την μεγάλη της δύναμη, υποχρεώθηκε να ακολουθήσει ακόμη και multiplatform μονοπάτια με σκοπό το όλο φιλόδοξό της εγχείρημα που λέγεται Game Pass να εδραιωθεί.
Μα το Game Pass είναι το μέλλον πως κ αυτό; Ακόμα θυμάμαι και γελάω όλους τους πωλητές στα cast που προσπαθούσαν να μας το πλασάρουν σαν το νέο υπέρτατο μοντέλο για το μέλλον και τον Φιλ σαν τον θεό που ήρθε να σώσει το gaming και τελικά όλα αυτά βάλτωσαν και ο Φιλ άφαντος γιατί του τελείωσαν τα ψέματα