Γνωρίζουμε εδώ και λίγο καιρό πως το Sekiro: Shadows Die Twice θα έρθει με μία μεγάλη διαφορά σε σχέση με όλα τα προηγούμενα παιχνίδια της FromSoftware. Αναφερόμαστε φυσικά στην απουσία online multiplayer, που μέχρι τώρα επέτρεπε στους παίκτες να συνδυαστούν για να κατατροπώσουν δύσκολα bosses ή ακόμα να εισβάλλουν στο παιχνίδι άλλων χρηστών και να προκαλέσουν πανδαιμόνιο. Η εταιρεία, μέσω συνέντευξης του Yasuhiro Kitao, έσπευσε να δικαιολογήσει αυτή της την κίνηση, δηλώνοντας πως η απουσία του multiplayer δίνει τη δυνατότητα βελτίωσης σε άλλους τομείς του τίτλου. Παραδείγματος χάριν, πλέον οι παίκτες θα έχουν στη διάθεση τους το πολυπόθητο pause που απουσίαζε από τα άλλα παιχνίδια της εταιρείας και έκανε τη ζωή των παικτών δύσκολη. Παράλληλα, σύμφωνα με τον Kitao, η υποχρεωτική παρουσία ενός και μόνο παίκτη λύνει τα χέρια της FromSoftware στον σχεδιασμό των επιπέδων και των boss fights, αφού πλέον τα περιβάλλοντα του τίτλου δεν δημιουργούνται λαμβάνοντας αναγκαστικά υπ’ όψιν τη συνύπαρξη πάνω από έναν παικτών στην οθόνη κι έτσι νέες, φρέσκιες ιδέες μπορούν να εισαχθούν στο σχεδιαστικό κομμάτι. Φυσικά, μένει να δούμε πως θα αποτυπωθεί και στην πράξη το σκεπτικό της FromSoftware, στις 22 Μαρτίου, όταν και κυκλοφορεί το Sekiro.