Μία ιδιαίτερη έλλειψη θα αντιμετωπίσουν όσοι ασχοληθούν με το επερχόμενο Far Cry 6 στις κονσόλες. Σε αντίθεση με το PC, ο νέος τίτλος της Ubisoft δεν θα ενισχύεται από την παρουσία του Ray Tracing στα PS5/XSX. Σύμφωνα με την 3D Team Lead Programmer, Stephanie Brenham, σκοπός της Ubisoft στις κονσόλες είναι το βέλτιστο optimization, έχοντας ως στόχο ανάλυση 4Κ και 60 fps. Φυσικά, άλλα features, όπως η δυναμική αλλαγή καιρού θα κάνουν την εμφάνιση τους σε όλες τις πλατφόρμες. Το studio έδωσε στη δημοσιότητα ένα trailer που δείχνει πως θα “τρέχει” το Far Cry 6 σε ένα high-end PC. Εύλογα αναρωτιόμαστε πόσο μεγάλη θα είναι η διαφορά με τις 2 μεγάλες κονσόλες και εάν δεν “σήκωναν” ένα τέτοιο feature. Στις 6 Οκτωβρίου, όταν και κυκλοφορεί, θα έχουμε τις απαντήσεις μας.