Σύμφωνα με τον Andrew Wilson, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Electronic Arts (EA), το Dragon Age: The Veilguard δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις εσωτερικές προσδοκίες πωλήσεων, εν μέρει επειδή δεν κυκλοφόρησε ως προϊόν live service. Μιλώντας στη πρόσφατη κλήση τριμηνιαίων κερδών της EA, ο Wilson τόνισε ότι το RPG “δεν είχε απήχηση” σε ένα κοινό που πλέον “αναζητά ολοένα και περισσότερο χαρακτηριστικά συνδεδεμένων κόσμων (shared-worlds features) και μεγαλύτερη εμβάθυνση στην εμπειρία”.
Συνεχίζει τονίζοντας ότι:
“Το Dragon Age είχε ένα εξαιρετικό λανσάρισμα χωρίς προβλήματα και έλαβε θετικές κριτικές τόσο από τους κριτικούς όσο και από τους παίκτες. Ωστόσο, δεν κατάφερε να προσελκύσει ένα αρκετά ευρύ κοινό σε αυτήν την ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά.” Αυτό αφήνει ανοιχτή τη συζήτηση για το κατά πόσο η παραδοσιακή RPG φόρμουλα μπορεί να επιβιώσει χωρίς live service στοιχεία, δεδομένου του τρόπου που διαμορφώνεται η βιομηχανία του gaming.
Προβληματα στη Bioware έφεραν την αποχώρηση της Director του Dragon Age: The Veilguard
Το συναίσθημα του Wilson συμμερίζεται και ο οικονομικός διευθυντής της EA, Stuart Canfield, ο οποίος πρόσθεσε:
“Ιστορικά, η αφήγηση σπουδαίων ιστοριών ήταν ο κύριος τρόπος με τον οποίο ο κλάδος μας έφερε την αγαπημένη IP στους παίκτες. Η οικονομική απόδοση του παιχνιδιού υπογραμμίζει το εξελισσόμενο τοπίο της βιομηχανίας και ενισχύει τη σημασία των ενεργειών μας για ανακατανομή προς τις πιο σημαντικές και υψηλότερες πιθανές ευκαιρίες μας.”
Πιστεύετε ότι το Dragon Age: The Veilguard θα είχε μεγαλύτερη επιτυχία αν ακολουθούσε το live service μοντέλο; Αφήστε τη γνώμη σας στα σχόλια!