Η κυκλοφορία του Assassin’s Creed Shadows στις 15 Νοεμβρίου απέχει μόλις μερικούς μήνες. Όμως, αυτό δε σημαίνει ότι η ανάπτυξή του υπήρξε εύκολη υπόθεση για τη Ubisoft.
Όχι ένα, όχι δύο, αλλά τέσσερα ολόκληρα χρόνια αφιέρωσαν οι προγραμματιστές στην ανάπτυξή του. Δε μας κάνει εντύπωση αφού αποτελεί κοινό μυστικό πια πως ο κύκλος ανάπτυξης των βιντεοπαιχνιδιών γενικότερα διαρκεί περισσότερο. Σύμφωνα με τον Karl Onnée, lead producer του τίτλου, ο κύκλος ανάπτυξης πρέπει να είναι μεγαλύτερος για να επιτυγχάνεται καλύτερη ισορροπία. Το νέο κεφάλαιο της σειράς θα έχει κατά 25% μεγαλύτερη διάρκεια από το Assassin’s Creed Valhalla. Απώτερος στόχος παραμένει να διατηρήσει το νέο παιχνίδι την ποιότητα της σειράς όπως την γνωρίζουμε. Ένας όμως ακόμη στόχος είναι να μιμηθεί την επιτυχία του Ghost of Tsushima. Ιδίως στην Ιαπωνία όπου γνώρισε τεράστια επιτυχία με πάνω από ένα εκατομμύριο πωλήσεις.
Έτσι, η σημασία στις λεπτομέρειες αποτελεί έναν ακόμα λόγο που ανάπτυξη διαρκεί περισσότερο. Ο Κ. Onnée επεσήμανε πως αποτελεί καμάρι για αυτούς το γεγονός πως δημιουργούν ένα αυθεντικό παιχνίδι. Εξήγησε περαιτέρω πως η δημιουργία ενός σπιτιού στη φεουδαρχική Ιαπωνία έχει πολλές διαφορές από ένα σπίτι στη μεσαιωνική Γαλλία. Η συλλογή κάθε είδους λεπτομέρειας συνεισφέρει αποφασιστικά στον σκοπό αυτό. Οπότε και η όλη διαδικασία απαιτεί αρκετό χρόνο.
Περιμένουμε λοιπόν να έρθει ο Νοέμβριος ώστε να μας μεταφέρει το Assassin’s Creed Shadows σε ιαπωνικό σκηνικό μιας άλλης εποχής. Λέτε να το έχουν αποδώσει με όμορφο τρόπο οι άνθρωποι που δουλεύουν πάνω σε αυτό;