Οι εταιρείες σπανίως δίνουν πληροφορίες για το κόστος ανάπτυξης παιχνιδιών τους. Το Ghost of Tsushima κυκλοφόρησε τον Ιούνιο του 2020. Έκτοτε και μέχρι το 2022 φαίνεται να πούλησε 9.7 εκ. αντίτυπα. Είναι το πλέον επιτυχημένο παιχνίδι της Sucker Punch που το ανέπτυσσε επί 6 έτη.
Βάσει ένος οικονομικού αναλυτή που ασχολήθηκε με την κάλυψη κόστους της ανάπτυξης αυτής, αυτό άγγιξε τα 60 εκ. δολλάρια.
Ghost of Tsushima cost was 60m dollars. That's crazy low for what they made. pic.twitter.com/6TyoCfDIDC
— Kuna_X3 🗡️🔫🏹🐸 (@mapurite82) December 18, 2023
Σε αυτό δε φαίνεται να περιλαμβάνονται τα έξοδα marketing. Ωστόσο πρόκειται για καλή αναλογία κόστους/κέρδους αναλογιζόμενοι ότι πλέον οι ΑΑΑ τίτλοι της Sony αγγίζουν ή ακόμη και ξεπερνούν τα 200 εκ. δολλάρια.
Τέτοιοι τίτλοι πρέπει να πουλάνε πολλά εκατομμύρια!!