Ενάμιση μήνα μετά την κυκλοφορία του εκπληκτικού God of War και το παιχνίδι παραμένει ακλόνητο στην επικαιρότητα, τόσο εμπορικά, όσο και ειδησεογραφικά. Πρόσφατα, ο Nate Stephens, ατόμο που εργάστηκε στα περιβάλλοντα του μεγάλου αποκλειστικού της Santa Monica, μίλησε για τις φιλοδοξίες που έχουν από ένα πιθανό μελλοντικό sequel για το franchise. Αρχικά ο Stephens αναφέρθηκε -απαντώντας σε ερώτηση- σε μία μάχη με τον Thor ή τον Odin, που αναπόφευκτα θα λάβει χώρα σε κάποια συνέχεια του παιχνιδιού. Τόνισε πως αφού η πρώτη μάχη του πρώτου παιχνιδιού οδήγησε σε καταστροφή ολόκληρου του περιβάλλοντος, μία μάχη με έναν από τους πρώτους τη τάξει Θεούς της Νορβηγικής Μυθολογίας, σίγουρα θα είναι κάτι ακόμη πιο εντυπωσιακό, έτσι το επόμενο God of War αναγκαστικά θα είναι μεγαλύτερο, τόσο σε scale, όσο και σε διάρκεια.
Έπειτα, αναφέρθηκε στο design των πλασμάτων που στελεχώνουν τον κόσμο του τίτλου, όπως τα ξωτικά και οι νάνοι. Έδωσε επίσης ιδιαίτερη έμφαση στο οτι ο Cory Balrog και ο chief designer του παιχνιδιού ήθελαν οι κάτοικοι του Midgard να διαφέρουν από τους αντίστοιχους των υπολοίπων franchises, όπως το Lord of the Rings και επέλεξαν η οπτική της Santa Monica να είναι μοναδική σε concept και design.
Τέλος, όπως μάθαμε, ο σκηνοθέτης του παιχνιδιού, Cory Balrog, ήθελε καιρό να πειραματιστεί πάνω στην τόσο πρωτότυπη σκηνοθεσία του God of War, με το μονοκάμερο πλάνο. Μάλιστα, είχε ρίξει την ιδέα για πρώτη φορά όσο άνηκε στο έμψυχο δυναμικό της Crystal Dynamics, όσο εργαζόταν πάνω στο reboot του Tomb Raider. Όταν όμως η ιδέα του αμφισβητήθηκε έντονα, άρχισε να αμφισβητεί τη θέση εργασίας του, κάτι που οδήγησε εν τέλει στη συνεργασία του με τη Sony και στη δημιουργία του God of War.