Ούτε 7 χρόνια δε κατάφερε να κρατηθεί το νεοσύστατο Ballistic Moon με έδρα το Ην. Βασίλειο. Ιδρύθηκε το 2019 από πρώην στελέχη της Supermassive Games και ανέλαβε το Remake του Until Dawn. Παρότι αξιοπρεπές, θεωρήθηκε από πολλούς περιττό. Πάντως μετά τη κυκλοφορία του το περασμένο Οκτώβριο, εντάθηκαν τα προβλήματα όπως επισημάνει το Insider Gaming που έφερε την είδηση στο φως.
Η Sony δε φάνηκε πρόθυμη να χρηματοδοτήσει άλλο Project του studio που είχε ήδη αυξήσει τα λειτουργικά του έξοδα με νέα γραφεία και δυναμικό. Άκαρπες και οι αναζητήσεις σε άλλους publishers. Μέχρι το Δεκέμβριο δεν είχαν μείνει πολλοί εργαζόμενοι και σήμερα σχεδόν κανένας.
Γενικά το περιβάλλον εργασίας χαρακτηρίστηκε αρκετά καλό. Όμως οι υπάλληλοι κατάλαβαν ότι υπάρχει θέμα όταν σταμάτησαν να πληρώνονται υπερωρίες επισημαίνει το Insider.
Πιστεύετε ότι το Until Dawn Remake ήταν λάθος ξεκίνημα για το Studio;
οτι τους εφταιγε η υλοποίηση κι όχι η ασύληπτη ιδεα, να κανουν remake ενα παιχνίδι, που πρακτικα είναι interactive ταινία;