Η Amy Hennig είναι μία από τις γνωστές φυσιογνωμίες στο χώρο των videogames, με πολύχρονη εμπειρία στην δημιουργία παιχνιδιών, ενώ ήταν director και σεναριογράφος των τριών πρώτων Uncharted παιχνιδιών. Σε πρόσφατη συνέντευξη της μαζί με τον Sean Vanaman, συν-ιδρυτή της Campo Santo (Firewatch) και σεναριογράφο του Telltale The Walking Dead Season 1, διαβάσαμε ορισμένες πολύ ενδιαφέρουσες δηλώσεις σχετικά με το παρόν και μέλλον των single player παιχνιδιών. Όλη τη συνέντευξη μπορείτε να την διαβάσετε εδώ, ενώ να θυμίσουμε πως η Amy Hennig είναι επικεφαλής του single player παιχνιδιού Star Wars από τη Visceral, που πρόσφατα ακύρωσε η ΕΑ.
Ένα ενδιαφέρον απόσπασμα είναι το παρακάτω:
Νομίζω πως είμαστε σε ένα σημείο καμπής αυτή τη στιγμή. Προφανώς ότι συνέβη με το Star Wars project μας δεν έγινε έτσι στα ξαφνικά. Πολλά υπερ-δραματικά άρθρα γράφτηκαν για αυτό – το τέλος των γραμμικών παιχνιδιών και λοιπές ιστορίες – αλλά κοιτάξτε, υπάρχει ένα πραγματικό πρόβλημα: Η γραμμή που ακολουθούμε όλα αυτά τα χρόνια, η οποία είναι τα αυξανόμενα κόστη παραγωγής, οι επιθυμίες ή ακόμα και οι απαιτήσεις του παικτών όσο αφορά τις ώρες gameplay, πιστότητας, επίπεδα παραγωγής, επιπλέον modes και όλα αυτά τα πράγματα. Αυτές οι πιέσεις καταντούν πολύ πραγματικές εσωτερικά (του στούντιο). Αν σας κοστίζει, ας πούμε, 100 εκατομμύρια δολάρια ή περισσότερο για να φτιάξετε ένα παιχνίδι, πως παίρνετε τα λεφτά σας πίσω και επιπλέον να βγάλετε και κέρδος;
Και το όριο των 60$ δεν μπορεί να αλλάξει, σωστά; Υπάρχει πολύ αρνητική δημοσιότητα γύρω από το monetization, τα loot boxes, τα games as a service κτλ αλλά αυτά τα πράγματα είναι στη μόδα τώρα στην βιομηχανία, ειδικά για τους μεγαλύτερους publishers, ως μια απάντηση για το πρόβλημα των όλο και αυξανόμενου κόστους παραγωγής. Τα budgets συνεχώς μεγαλώνουν, ο πήχης συνεχώς ανεβαίνει και ξεκινά να βγάζει όλο και λιγότερο νόημα το να φτιάξεις τέτοια παιχνίδια.
Υπάρχει επίσης αυτή η μόδα τώρα που όσο και ο κόσμος διαμαρτύρεται και λέει ” Γιατί ακυρώνεται ένα γραμμικό story bases παιχνίδι; Αυτό είναι το είδος του παιχνιδιού που θέλουμε”, αλλά ο κόσμος δεν τα αγοράζει απαραίτητα. Βλέπουν κάποιον άλλον να τα παίζει online.