Αν τσεκάρετε την πορεία της NetherRealm τα τελευταία χρόνια, δε μπορεί, θα μείνετε εντυπωσιασμένο. Τα πρώτα σημάδια τα είδαμε από το Mortal Kombat 9, προχωρήσαμε στο εξαιρετικό Injustice, μετά στο κορυφαίο Mortal Kombat X, στο εκθαμβωτικό και αγαπημένο μου fighting game της γενιάς Injustice 2 και αν κρίνω από τις λίγες ώρες που πέρασα στην beta του Mortal Kombat 11, τότε ο νέος βασιλιάς του είδους καταφθάνει. Θεωρώ και ελπίζω να μην διαψευσθώ από το τελικό προϊόν, πως το Mortal Kombat 11 θα είναι (τουλάχιστον) το καλύτερο ever παιχνίδι της σειράς.

Ήδη από τη beta φαίνεται το πόσο καλή δουλειά έχει γίνει στο νέο sequel και το πόσο polished είναι. Γενικά, η σειρά προσπαθεί να ακροβατήσει ανάμεσα σε ένα βαθύτερο σύστημα μάχης για τους μυημένους στα fighting παιχνίδια hardcore gamers, αλλά ταυτόχρονα να παραμένει προσβάσιμο και εντυπωσιακό σε όποιον ασχοληθεί μαζί του για πρώτη φορά. Η beta ήταν καθαρά προσανατολισμένη στο online (duh) και μπορώ να δηλώσω υπερ-ευχαριστημένος με την ταχύτητα στο matchmaking και την ποιότητα των online μαχών. Αρχικά, το matchmaking ήταν γρήγορο και μου πρότεινε αντιπάλους που (ορθά) θεωρούσε αντίστοιχης ικανότητας με εμένα, κρίνοντας από τα win/loses του καθενός. Ομολογώ πως το σύστημα δούλεψε άψογα καθώς όλες μου οι μάχες ήταν πραγματικά στην κόψη του ξυραφιού για το ποιος θα νικήσει. Δε βρήκα κανέναν που να τον πλακώνω στο ξύλο εύκολα, ενώ ευτυχώς δεν έγινε το αντίθετο, κάτι συναντούσα συχνά στο MKX.
Το lag ήταν μηδαμινό, χωρίς κολλήματα, glitches και bugs. Φυσικά, το τελικό προϊόν θα είναι κατά πολύ μεγαλύτερο και θα δεχτεί πολλαπλάσιο κόσμο που θα στρεσάρουν τους servers, αλλά ευελπιστώ πως θα ανταποκριθούν όπως πρέπει.

Περνώντας στο gameplay, μερικές από τις προσθήκες είναι το fatal blow, το οποίο μπορεί να γυρίσει τη μάχη άνετα. Αν τρώτε ξύλο, τότε από ένα σημείο της μπάρας ζωής σας και κάτω, θα μπορείτε να ενεργοποιήσετε το fatal blow με τα L2+R2 και αυτό είναι ένα εντυπωσιακό cinematic ενός δυνατού και κτηνώδους combo που θα μειώσει κατά πολύ την ζωή του αντιπάλου, βασικά ας τα πούμε mini fatalities για να έχετε μια καλύτερη ιδέα. Αυτό προσθέτει και ένα σημείο στρατηγικής στις μάχες καθώς είναι διαθέσιμο μόνο μία φορά και θα πρέπει να σκεφτείτε πότε θα το χρησιμοποιήσετε, με την πρώτη ευκαιρία ή θα το κρατάτε για τον δεύτερο γύρο;

Τα καλά νέα συνεχίζονται και όλα μας δείχνουν πως το Mortal Kombat 11 θα έχει τα καλύτερα, εντυπωσιακότερα και βαναυσότερα fatalities της σειράς. Σχεδιασμένα να σοκάρουν, δε λυπούνται το αίμα και την κτηνωδία. Κατά πολύ καλύτερα σχεδιασμένα από το MKX, όσα είδαμε τουλάχιστον και χωρίς να χρειάζεται μεγάλη δεξιότητα για να τα εκτελέσετε. Φυσικά, έχουμε και «απλά» σπασίματα τύπου x-ray από το MKX κατά τη διάρκεια των μαχών, κυρίως στα πρώτα δυνατά χτυπήματα μεταξύ των παικτών. Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα χορταστικές και εντυπωσιακές μάχες που τις χάρηκα όπως και στο Injustice 2. Ίσως είναι ελαφρώς πιο αργό στην κίνηση του, αλλά διάβασα δηλώσεις των developers πως η ταχύτητα κίνησης θα μεγαλώσει στο τελικό παιχνίδι και δεν θα είναι όπως της beta.

Μια νέα προσθήκη, που ομοίως ακολουθεί ελαφρώς τα χνάρια του Injustice 2 και του προκατόχου του, είναι ένα υβριδικό gear system, όπου σας επιτρέπει να φτιάξετε τον χαρακτήρα σας όπως σας αρέσει. Δηλαδή, υπάρχουν διαθέσιμα κουστούμια για τα γούστα σας ενώ και περιορισμένες θέσεις για τις ειδικές επιθέσεις του χαρακτήρα σας. Αυτό δίνει μια προσωπική νότα στο παιχνίδι και σίγουρα είναι ευπρόσδεκτο, ενώ θα κρατήσει και κόσμο στο να μαζεύει τα cosmetics στο single player κομμάτι.

Πριν κλείσω αυτές τις σύντομες εντυπώσεις μου αυτής της επίσης σύντομης beta, θα ήθελα να σταθώ στον τεχνικό τομέα του παιχνιδιού, που όλα δείχνουν πως θα είναι κορυφαίος για το είδος. Εντυπωσιακά μοντέλα χαρακτήρων, πίστες με μεγάλη λεπτομέρεια, κίνηση στο background και εφέ, ενώ φυσικά δε λείπουν και τα environmental attacks και κλασσικά την παράσταση κλέβουν τα άκρως εντυπωσιακά cinematics των fatalities όπου προφανώς απογειώνουν τα γραφικά. Όλα οδηγούν πως το Mortal Kombat 11 στοχεύει (και πιθανόν να τα καταφέρει) για το καλύτερο fighting παιχνίδι της γενιάς, θα φανεί σύντομα στις 23 Απριλίου που κυκλοφορεί επίσημα.