Λίγες μέρες απομένουν μέχρι την κυκλοφορία του πολυαναμενόμενου Death Stranding, το οποίο όπως φαίνεται θα σηκώσει συζητήσεις για την αξία του. Ο δημιουργός Hideo Kojima σε συνέντευξή του σε πάνελ στα BAFTA Awards, έδωσε μια ιδέα για το τι μπορεί να είναι το επόμενο project του, ενώ παράλληλα εξήγησε και το λόγο για τον οποίο τα παιχνίδια του είναι πολύπλοκα και δύσκολα να τα ακολουθήσεις (και συνεπώς να τα χωνέψεις). Η δήλωσή του δε μας εκπλήσσει, αφού ο νέος του τίτλος σκέφτεται να είναι σύντηξη ταινίας και video game (και τα προηγούμενα βέβαια δεν πάνε πίσω). Όσον αφορά τα έργα του, δήλωσε ότι μεγάλωσε βλέποντας ταινίες και θέλει αυτό να περαστεί στα παιχνίδια του. Ο κόσμος λέει ότι είναι πολύπλοκα, αλλά αυτός πιστεύει ότι πρέπει να μείνει στο μυαλό μας και να γίνει αντικείμενο συζήτησης για χρόνια (πράγμα που ισχύει πχ για το MGS 2). Ας δούμε αν ισχύσει και με το Death Stranding.

Παρακάτω ακολουθεί μία από τις πιο παρανοϊκές στιγμές στο gaming: