Miyazaki quality

miyazaki

Δίχως αμφιβολία, τα Souls παιχνίδια είναι από τα δημοφιλέστερα και δυσκολότερα στον χώρο της gaming βιομηχανίας αυτήν την στιγμή. Πίσω όμως από κάθε μεγάλη δημιουργία, υπάρχει πάντα  ένα ιδιοφυές μυαλό. Ο ‘φόρος τιμής’ στην προκειμένη περίπτωση, απονέμεται στον Hidetaka Miyazaki, δημιουργός της σειράς Souls και τωρινός πρόεδρος της From Software. Βέβαια, ο Miyazaki δεν ήταν εξαρχής game developer, πόσο μάλλον πρόεδρος μιας ολόκληρης εταιρείας.

Ο Hidetaka Miyazaki γεννήθηκε στην πόλη της Σιζουόκα(Ιαπωνία) και όπως είχε ο ίδιος δηλώσει, προέρχεται από φτωχή οικογένεια. Πάντα ήταν φανατικός αναγνώστης αλλά επειδή η οικογένειά του δεν είχε την οικονομική δυνατότητα να αγοράσει βιβλία, ο ίδιος δανειζόταν ότι manga/βιβλία μπορούσε από την τοπική βιβλιοθήκη. Αφού αποφοίτησε, πήγε να δουλέψει στην αμερικανική Oracle Corporation, μια εταιρεία που ειδικεύετε στο marketing και την ανάπτυξη software/hardware για υπολογιστικά συστήματα. Στην συνέχεια όμως  ένας φίλος του πρότεινε να παίξει το Ico, κάτι που τον ώθησε να κάνει ‘στροφή’ στην καριέρα του και να γίνει game designer.

from-software-logojpg-9aaead_1280w

Δυστυχώς, σε ηλικία 29 ετών ανακάλυψε πως η εταιρείες που θα του προσέφεραν δουλειά ήταν λίγες. Μια από αυτές  ήταν η From Software, οπού ξεκίνησε να δουλεύει πάνω στην σειρά παιχνιδιών Armored Core.Αποκτώντας περισσότερες  γνώσεις/εμπειρία στην πορεία, έμαθε για ένα project που ήταν ουσιαστικά το Demon’s Souls και με ενθουσιασμό, προσφέρθηκε να βοηθήσει. Παρόλο που ο τίτλος δεν πούλησε καθόλου ικανοποιητικά στην αρχή, υπήρξε ανάκαμψη στην πορεία  και πολλοί publishers ήθελαν να εκδώσουν το παιχνίδι  εκτός Ιαπωνίας. Έπειτα από την κυκλοφορία των ‘πνευματικών’ διαδόχων του παιχνιδιού(δηλαδή Dark Souls και Dark Souls II),  προάχθηκε και του παραχωρήθηκε η θέση του προέδρου.

Dark-Souls-2-Cover-EconomyGaming

Μετά την κυκλοφορία της Prepare To Die έκδοσης του Dark Souls τον Αύγουστο του 2012, η Sony Computer Entertainment έκανε πρόταση στην From Software να συνεργαστούν πάνω σε ένα νέο τίτλο. Ο Miyazaki ανταποκρίθηκε ρωτώντας αν υπάρχει το ενδεχόμενο ανάπτυξης ενός παιχνιδιού για την 8η γενιά κονσολών. Κάπως έτσι, άρχισε να δημιουργείτε το concept του Bloodborne. Δεν υπήρχε καμία σύνδεση με προηγούμενους τίτλους της From Software αλλά ο Miyazaki, δήλωσε πως έχει το ‘DNA’ του Demon’s Souls και το μοναδικό του level design. H ανάπτυξη του Bloodborne γινόταν παράλληλα με αυτή του Dark Souls II, οπότε αναγκαστικά ο Hidetaka λειτουργούσε απλά ως supervisor, καθώς δεν μπορούσε να δουλεύει ταυτόχρονα πάνω σε 2 τίτλους. Στο σημείο αυτό, να τονίσουμε πως ήταν supervisor για το Dark Souls 2 και δημιουργός του Bloodborne.

bloodborne-main

To Bloodborne κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 2015 και έτσι, ο Miyazaki επέστρεψε ως director για το Dark Souls III. Στο ‘πλευρό του, έχει τον επίσης director του Steel Battalion: Heavy Armor, Isamu Okano. Kάπου εδώ, τελειώνει το αφιέρωμα μας για έναν μεγάλο game developer που έχει καταφέρει να αφήσει το στίγμα του στον χώρο του gaming. Ελπίζουμε να σας άρεσε και στην πορεία, θα υπάρξουν αφιερώματα σε Dark Souls και Bloodborne. Παρακάτω, ακολουθούν μερικά  Facts για τον Midetaka Miyazaki:

Fact #1: Όταν είχε ερωτηθεί, ο Miyazaki είχε δηλώσει πως δεν έχει πρόβλημα να δουλεύει πάνω στο DLC του Bloodborne και το Dark Souls III ταυτόχρονα. Αυτό επιβεβαιώθηκε μετά απ’ την ανακοίνωση της ημερομηνίας κυκλοφορίας του Bloodborne(που είναι τον Νοέμβριο αυτό) και του Dark Souls III που αναμένεται τον Απρίλιο.

Fact #2: Ο Miyazaki επηρεάστηκε πολύ από παιχνίδια όπως το Ico, Dragon Quest και King’s Field. To ίδιο ισχύει και για δημοφιλής manga όπως το Berserk, Saint Seiya και Jojo’s Bizarre Adventure.