Μετά από το επιτυχημένο, από κάθε άποψη, WWE 2K23, η 2K επιστρέφει με τη φετινή προσθήκη της ετήσιας σειράς WWE. Μάλιστα η προ λίγων ημερών κυκλοφορία, αποτελεί ειδική περίσταση, αφού η εταιρεία γιορτάζει τα 40 χρόνια της Wrestlemania κι έτσι το φετινό παιχνίδι αποτελεί μία ωδή στην τεσσαρακοστή επέτειο του μεγαλύτερου event πάλης παγκοσμίως. Όπως αντιλαμβάνεστε, ο πήχης είναι ήδη αρκετά ψηλά και μένει να δούμε εάν η 2K κατάφερε να ξεπεράσει τον εαυτό της.
Δεν μπορούμε παρά να ξεκινήσουμε από το βασικότερο, θα λέγαμε, φετινό mode, που δεν είναι άλλο το Showcase mode, το οποίο είναι αφιερωμένο ακριβώς σε αυτά τα 40 χρόνια της Wrestlemania και που με μία λέξη κρίνεται ως απογοητευτικό. Θεωρητικά, το εν λόγω mode γιορτάζει την επέτειο, περιλαμβάνοντας μόλις 21 αγώνες από το παρελθόν του event, έχοντας μάλιστα 3 ολόκληρους αγώνες από την περσινή WM 39. Υπενθυμίζουμε πως το WWE 2K14 είχε αντίστοιχο αφιέρωμα για τα 30 έτη και περιλάμβανε έναν αγώνα από ΚΑΘΕ Mania, κάτι που κάνει το 2K24 να υστερεί ακόμη περισσότερο. Δεκάδες αγώνες που όρισαν την επαγγελματική πάλη όπως τη γνωρίζουμε σήμερα, λάμπουν διά της απουσίας τους από το mode, κάτι που φυσικά έχει πολλές εξηγήσεις
Από τη μία έχουμε τα πολλά νομικά κωλύματα που παρουσιάζονται σε περιπτώσεις όπως του Chris Benoit ή του ίδιου του Vince McMahon και από την άλλη έχουμε τους άπειρους θρύλους της εταιρείας που έχουν μεταπηδήσει στο ανταγωνιστικό AEW, με το WWE να μην έχει πλέον τα δικαιώματα εκμετάλλευσης τους. Έτσι, παλαιστές όπως οι Chris Jericho, Ric Flair και Edge δεν θα μπορούσαν(?) να βρεθούν στο παιχνίδι, δημιουργώντας μία τεράστια “τρύπα” στα ματς που περνάνε τη νομική έγκριση. Ακόμη και χωρίς αυτούς όμως, το mode φαντάζει ελλιπέστατο, με παλαιστές όπως οι John Cena, Kane και Triple H να απουσιάζουν εξ’ ολοκλήρου, παρά το γεγονός οτι πολλοί αγώνες τους έθεσαν τα στάνταρ της Wrestlemania.
Παράλληλα, η ίδια η δομή του mode είναι αρκετά προβληματική, με τον παίκτη να αρκείται σε επαναλαμβανόμενα και ανέμπνευστα objectives, του τύπου “πέτα τον αντίπαλο εκτός ρινγκ”, τα οποία οδηγούν στο επόμενο cutscene, που στην πραγματικότητα είναι footage από τους πραγματικούς αγώνες και που μάλιστα διαρκεί σαφώς παραπάνω από τον καθαρό χρόνο gameplay. Έτσι, πρακτικά ο παίκτης κάνει τα ίδια πράγματα και μετά κάθεται και χαζεύει τον πραγματικό αγώνα, σαν να έχει ανοίξει το WWE Network και όχι σαν να παίζει ο ίδιος. Όπως και να ‘χει, το Showcase χρειάζεται άμεσες και δραστικές αλλαγές για να γίνει ξανά θελκτικό, αφού παλιότερα ήταν το βασικό selling point των ετήσιων κυκλοφοριών της σειράς.
Στα υπόλοιπα modes, κανείς δεν μπορεί να έχει παράπονο από το μέγεθος του περιεχομένου, ίσως όμως αρκετοί να έχουν θέμα με το ίδιο το περιεχόμενο, αρχής γενομένης με τα MyGM και Universe, τα οποία είναι μεν σε υψηλό επίπεδο, φαντάζουν όμως σχεδόν ίδια με την περσινή έκδοση της σειράς, με ελάχιστες διαφοροποιήσεις. Έτσι, είναι μεν ικανά να προσφέρουν άπλετες ώρες ενασχόλησης, για κάποιον όμως που επενδύει κάθε χρόνο δεν υπάρχουν επαρκή θέλγητρα να επιστρέψει στα συγκεκριμένα modes. Από την άλλη, το MyRise, παλιά γνωστό ως MyCareer, χωρίζεται σε 2 διαφορετικές ιστορίες, με άνδρα και γυναίκα παλαιστές και μάλλον ικανοποιεί με τη συνέπεια του, όντας πιο “μαζεμένο” σεναριακά και αρκετά διασκεδαστικό.
Σε άλλα νέα, δεν έχετε να φοβάστε σε ό,τι αφορά το gameplay, αφού το 2K24 παραμένει ένας κορυφαίος εξομοιωτής wrestling. Το gameplay, πατώντας στις γερές βάσεις που έχουν ήδη τεθεί, προχωρά και μισό βήμα πιο πέρα, με νέα animations, αναβαθμισμένα physics, περισσότερα finishers για κάθε παλαιστή, αλλά και ολοκαίνουρια super finishers, νέα όπλα και paybacks, νέα match types, με το Casket Match να είναι αυτό που ξεχωρίζει, διαφορετικές γωνίες παρουσίασης και φυσικά απίστευτη πιστότητα του προϊόντος σε κάθε πτυχή του. Προσθέστε σε όλα τα παραπάνω το γιγαντιαίο ρόστερ των 200+ παλαιστών, καθώς και τα 5 επερχόμενα DLCs που θα φέρουν αρκετούς ακόμα και αντιλαμβάνεστε πως το WWE 2K24 έχει κάτι για όλους!
Οπτικά, δεν υπάρχει αμφιβολία πως πρόκειται για έναν πανέμορφο τίτλο, χωρίς βέβαια να παρατηρούνται διαφορές απ’ ό,τι είχαμε δει πέρυσι. Είναι ήλιου φαεινότερο οτι η συγκεκριμένη μηχανή γραφικών έχει πιάσει ταβάνι, ειδικά όσο η 2K εμμένει στις cross-gen κυκλοφορίες. Μάλλον ήρθε η ώρα για το franchise να αφήσει πίσω του την περασμένη γενιά κονσολών, καθώς φαίνεται πως σχεδιαστικά τουλάχιστον έχει πέσει σε ένα τέλμα, κάτι που μάλλον ενισχύεται και από την εμμονή στις ετήσιες κυκλοφορίες. Ίσως, με ένα επιπλέον εξάμηνο ανάπτυξης, να είχαμε καλύτερα αποτελέσματα και στο μεγάλο παράπονο του Showcase mode, αλλά και περισσότερες προσθήκες γενικότερα.
Συμπερασματικά, παρότι το WWE 2K24 είναι ένας εκπληκτικός εξομοιωτής πάλης, το φετινό παιχνίδι όφειλε να είναι αρκετά καλύτερο, κάτι που μάλλον είναι δύσκολο να συμβεί όσο η 2Κ επιλέγει την cross-gen κυκλοφορία. Τα περισσότερα modes φαντάζουν κορεσμένα για όποιον ασχολείται κάθε χρόνο και χρήζουν άμεσης ανανέωσης για να μπορέσουν να συνοδέψουν ως είθισται την εξαιρετική λούπα του gameplay, η οποία συνεχίζει να “κουβαλά” τις ετήσιες κυκλοφορίες. Κρίμα για τη χαμένη ευκαιρία του Showcase mode, για το οποίο πρέπει να περιμένουμε άλλα δέκα χρόνια…
Ευχαριστούμε τη CDMEDIA για τη χορηγία του παιχνιδιού για τις ανάγκες του review
Δυστυχως δεν εχει ενδοαφερον το “sport” πλεον, οποτε εχουν κατσει και οι τιτλοι. Μεχρι ποτε θα βγαινουν τα παιχνιδια με τους παλαιστες των 80-90s?