• Επικοινωνία
Τρίτη, 11 Νοεμβρίου, 2025
  • Login
PSaddict.gr
  • NEWS
  • REVIEWS
    • PS5
    • PS VR2
    • PS4
    • PC
    • Hardware
    • Previews
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Απόψεις
    • Αφιερώματα
    • TOP10 Άρθρα
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • Αξιολόγηση PS Plus παιχνιδιών
    • Μηνιαίες κυκλοφορίες
    • All About Indies
    • Hidden Gems
    • PlayStation Rewind
    • Road to Platinum
    • Guides
    • PSaddicts’ Choice
    • Μελωδικά Σάββατα
  • VIDEOS
  • GAMECAST
  • DEALS
No Result
View All Result
  • NEWS
  • REVIEWS
    • PS5
    • PS VR2
    • PS4
    • PC
    • Hardware
    • Previews
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Απόψεις
    • Αφιερώματα
    • TOP10 Άρθρα
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • Αξιολόγηση PS Plus παιχνιδιών
    • Μηνιαίες κυκλοφορίες
    • All About Indies
    • Hidden Gems
    • PlayStation Rewind
    • Road to Platinum
    • Guides
    • PSaddicts’ Choice
    • Μελωδικά Σάββατα
  • VIDEOS
  • GAMECAST
  • DEALS
No Result
View All Result
PSaddict.gr
No Result
View All Result
Home Reviews PS5

Tormented Souls 2 | Review

This game contains scenes of explicit violence and gore.

Γιάννης Σαρρής by Γιάννης Σαρρής
4 Νοεμβρίου 2025
in PS5, Reviews
0 0
0
Tormented Souls 2 | Review
Share on FacebookShare on Twitter

Τα παιχνίδια τρόμου είναι ένα μεγάλο έδαφος πειραματισμού. Η πληθώρα που τα χαρακτηρίζει, απαιτεί συνεχώς από το είδος να εξελίσσεται καθώς οι κρυμμένοι άσοι στα μανίκια των επιτυχημένων τίτλων δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν δεύτερη φορά. Για αυτό και στις συνέχειες των παιχνιδιών τρόμου, βλέπουμε μια έφεση σε περισσότερη δράση, πολυπλοκότερο σενάριο, ή/και μεγαλύτερη κλίμακα και διάρκεια στο σύνολο. Παρόλα αυτά, αν ένα είδος επωφελείται στο να μπαίνει σε μικρά μπουκάλια, είναι αυτό ακριβώς το είδος. Γιατί ο τρόμος απαιτεί από τον παίκτη την φαντασία του. Το Tormented Souls ήταν ένα παιχνίδι που το κατάφερε αρκετά καλά σε έναν βαθμό. Τόσο καλά, που σήμερα μπορούμε να μιλήσουμε για τη συνέχεια του, το Tormented Souls 2.

H ιστορία μας ξεκινά εκεί ακριβώς που τελείωσε το πρώτο παιχνίδι. Η ηρωίδα μας, Caroline Walker, έσωσε την μικρή αδερφή της Άννα και τώρα ζουν μαζί στον Καναδά. Η Άννα, τραυματισμένη από τα γεγονότα του πρώτου τίτλου χρειάζεται βοήθεια κι έτσι η Caroline αναλαμβάνει να την πάει στην Villa Hess μια κωμόπολη, όπου θα την αναλάβουν ψυχοθεραπευτικά οι καλόγριες του εκεί μοναστηριού (δεν πιστεύω ότι γράφω αυτές τις γραμμές). Τα πράγματα φυσικά και δεν είναι όπως φάινονται, οπότε εμείς καταλήγουμε να χάνουμε την αδερφή μας και να πρέπει να τη σώσουμε από το κακό που πάει να τη βρει.

 

1 of 4
- +

Το σενάριο δεν λαμβάνει δάφνες πρωτοτυπίας. Είναι όμως καλά δομημένο κι χρησιμοποιεί έξυπνα το περιβάλλον για να εμβαθύνει στη γενικότερη ιστορία και τα γεγονότα που -μοιραία- οδήγησαν το δίδυμο μας στην Villa Hess. Υπάρχουν αρκετές αναφορές σε παλιούς και καινούργιους χαρακτήρες, δημιουργώντας ένα παζλ του οποίου τα κομμάτια θα πρέπει να συνθέσουμε εμείς. Η αφήγηση έχει επιροές από b-movies κάτι που ταιριάζει με τη συνολικότερη ατμόσφαιρα, ενώ οι διάλογοι έχουν τον απαραίτητο ερασιτεχνισμό, τόσο στη γραφή όσο και στις ομιλίες, για να ενισχύσουν το αντίστοιχο αποτέλεσμα.

 

1 of 4
- +

Αυτό που κάνει αρκετά καλά ο τίτλος, είναι να μας δώσει την αίσθηση του ότι βρισκόμαστε σε ένα ξένο και αφιλόξενο περιβάλλον. Αρχικά, το Tormented Souls 2 είναι ένας τίτλος βαθύτατα επηρεασμένος από τα παιχνίδια τρόμου της εποχής του PS1. Αυτό φαίνεται σε κάθε πτυχή του. Από τους γρίφους, την σταθερή κάμερα, το σύστημα μάχης, την διαχείρηση των αντικειμένων, όλα είναι παρμένα από εκείνη την εποχή. Μέχρι και το σύστημα αποθήκευσης, που μας ζητά να χρησιμοποιήσουμε αναλώσιμα αντικείμενα που βρίσκουμε, άρα να σκεφτούμε δυο φορές το που θα αποθηκεύσουμε την πρόοδο μας. Η Caroline Walker θα μετακινηθεί σε κλειστοφοβικά περιβάλλονται, με κινδύνους να εγκυμονούν σε κάθε γωνία.

 

1 of 4
- +

Σε αυτό το σημείο έρχεται η καλλιτεχνική διεύθυνση να πάρει τα ηνία. Όλα τα περιβάλλοντα είναι στατικά, υπερλεπτομερή, με την κάμερα να κρύβει τους ενδεχομένους κινδύνους και να μας προκαλεί να κάνουμε το έξτρα βήμα. Αφανής ήρωας σε όλα αυτά είναι ο φωτισμός. Στη διάθεση μας έχουμε έναν αναπτύρα που μας κατευθύνει στους τρομακτικούς διαδρόμους και λαμβάνει στα χέρια τη θέση κάτι πιο σημαντικού, όπως πχ ενός όπλου για να πολεμήσουμε τα τέρατα που έρχονται στο διάβα μας. Βλέπετε, η παρουσία του φωτός είναι σημαντική. Όπου υπάρχει σκοτάδι, δεν μπορούμε να παλέψουμε και ξεκινά μια αντίστροφη μέτρηση που θα οδηγήσει στον βέβαιο θάνατο μας.

Αυτή η πίεση για μια πηγή φωτός είναι μόνιμη στα περισσότερα δωμάτια και αποτελεί σκοπό. Είτε βρίσκοντας διακόπτες, είτε ανάβοντας κεριά, η ανακούφιση που βιώνουμε είναι μεγάλη. Η επαγρύπνηση όμως δεν σταματά εδώ. Θα πρέπει να χτενίσουμε το πολλές φορές γκροτέσκο περιβάλλον για στοιχεία στο πως να πορευθούμε. Οι γρίφοι με τους οποίους θα έρθουμε αντιμέτωποι, είναι ο μεγάλος πρωταγωνιστής του παιχνιδιού κυρίως λόγω της πολυπλοκότητας τους. Όλοι τους φαινομενικά απλοί στη σύλληψη, αλλά στην εκτέλεση απαιτούν από τον παίχτη σκέψη, παρατηρητικότητα και αντίληψη. Μια ευχάριστη αλλαγή από τα τελευταία δείγματα του είδους, πολλές φορές ένιωσα ότι είμαι σε ένα escape room (τα τρομακτικά, δηλαδή αυτά που δεν πατάω σχεδόν ποτέ).

 

1 of 4
- +

Την ίδια νοοτροπία ακολουθεί το Tormented Souls 2 και στις μάχες του. Οι εχθροί αν και ανακυκλώνονται από το πρώτο παιχνίδι, είναι περισσότεροι σε ποικιλία. Όλοι τους πεθαίνουν έπειτα από έναν ικανοποιητικό αριθμό από σφαίρες, αλλά αν κάθε αναμέτρηση αντιμετωπιστεί σαν ένας περιβαλλοντικός γρίφος θα γλιτώσουμε χρόνο και σφαίρες. Σφαίρες που είναι πολύτιμες κυρίως στις αναμετρήσεις με τα μεγάλα “αφεντικά”. Εντυπωσιακά στον σχεδιασμό του, όλα τους παρουσιάζουν μια αναμέτρηση στην οποία είμαστε σε μειονεκτική θέση και θα πρέπει γρήγορα να πάρουμε το πάνω χέρι. Είναι όλα τους εντυπωσιακά, γιατί δεν αποτελούν κινούμενους στόχους, αλλά προσεκτικά σχεδιασμένες αναμετρήσεις που δοκιμάζουν το τι μάθαμε.

 

1 of 4
- +

Η αποτελεσματικότητα του Tormented Souls 2 είναι στο γεγονός ότι ξέρει πως χτίζεται η ένταση και ο φόβος. Το παιχνίδι γνωρίζει πότε πρέπει να μας αναγκάσει να προχωρήσουμε ευάλωτοι, όπως γνωρίζει ότι κάθε επιλογή μας, πρέπει να παρουσιάζεται ως αυτή. Άρα, το αποτέλεσμα μπροστά μας είναι μια αποπνηκτική ατμόσφαιρα, όπου τα πάντα είναι εν δυνάμει εχθρικά και που δεν είναι πάντα η βία η μόνη λύση. Γνωρίζοντας ότι αυτό θα αποθαρρύνει αρκετούς παίχτες από το να δοκιμάσουν το παιχνίδι, οι σχεδιαστές μας έδωσαν εξαιρετικές λύσεις ως επίπεδα δυσκολίας, τα οποία δεν αλλοιώνουν τον πυρήνα του τίτλου. Στο εύκολο επίπεδο λοιπόν, το παιχνίδι κάνει autosave σε κάθε δωμάτιο που μπαίνουμε και επαναφέρει ένα ποσοστό από τη ζωή μας, πότε όμως πάνω από το caution. Αντίστοιχα, στα δύο επόμενα επίπεδα έχουμε μείωση των αντικειμένων για save και καθόλου autosave, όπως επίσης και λιγότερα πυρομαχικά.

 

1 of 5
- +

Παρόλα αυτά, δεν λείπουν και οι όποιες αστοχίες με σημαντικότερη τον ρυθμό του Τormented Souls 2. O τίτλος ανοίγει αποτελεσματικά με μια περιοχή που είναι πολύ καλά δομημένη και καταλλήγει στην πρώτη μας “ανατροπή”. Έπειτα, ξεκινάει η πραγματική εξερεύνηση και το πράγμα περιπλέκεται λίγο. Ο τίτλος όμως δεν μας αφήνει ποτέ έτσι και στην πραγματικότητα κάνει καλή δουλειά στο να καθοδηγεί. Πολύ σύντομα όμως, σπάει η ψευδαίσθηση της δομής και δίνεται η εντύπωση ότι ο τίτλος θα μπορούσε να τελειώσει είτε νωρίτερα, είτε δίχως την ενδιάμεση αναμονή. Αυτό οφείλεται πρωτίστως στον γραμμικού τύπου σχεδιασμό του παιχνιδιού.

Εν κατακλείδι, το Tormented Souls 2 επιτυγχάνει να είναι μια πολύ καλή συνέχεια, μιας ήδη πρώτης αξιέπενης προσπάθειας. Κατανοεί το πως πρέπει να αποδόσει τον τρόμο και την ατμόσφαιρα και δεν δειλιάζει στο να πάρει αποφάσεις που ναι μεν φαίνονται αναχρονιστικές, εξυπηρετούν δε τον τίτλο αυτόν καθ’ αυτόν. Διότι, ένας τίτλος τρόμου επιτυγχάνει τον σκοπό του από τη στιγμή που -για μια στιγμή- θα διστάσουμε να πατήσουμε το play. Εκεί που θα αναλογιστούμε αν η ένταση που θα βιώσουμε με τον τίτλο, αξίζει το απόγευμα μας. Η απάντηση μας εδώ, είναι ναι!

Ευχαριστούμε την εκδότρια εταιρεία για την παροχή του ψηφιακού αντιτύπου για τις ανάγκες της κριτικής!

Tormented Souls 2 | Review
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ:
Το Tormented Souls 2 είναι ένα άξιος συνεχιστής αυτής της πλέον σειράς τρόμου. Καταφέρνει και ξεφεύγει από ντεμοντέ πρακτικές δίκην "εργαστήρια πειραμάτων" και χρησιμοποιεί όλες τις επιρροές του για να δημιουργήσει μια αποπνηκτική και φοβική ατμόσφαιρα.
Βαθμολογία Αναγνωστών0 Votes
0
ΘΕΤΙΚΑ
Καλλιτεχνική διεύθυνση με έντονο το γκροτέσκο στοιχείο.
Ο ήχος είναι πρωταγωνιστής.
Τα επίπεδα δυσκολίας ξεφεύγουν από τις τυπικές επιλογές.
Καταπληκτική σύνθεση γρίφων.
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
Ο ρυθμός ρίχνει τον τίτλο.
Η μέθοδος για να δεις το "καλό" τέλος.
8
Tags: Dual EffectPQubePS5PS5 ReviewReviewTormented Souls 2Tormented Souls 2 Review

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

About Us

Πλήρης ενημέρωση γύρω από το PlayStation brand για όλους τους PSaddicts. #JustPlay #4thePSaddicts

Βρείτε μας και στις Podcast υπηρεσίες

SpotifyApple PodcastsPocketCastsTuneInRSSCastBoxPodbean

Ακολουθήστε μας στο Instagram

Follow Us

  • ​🎮 Σαν Σήμερα: Η Επική Επιστροφή της Lara Croft στο Rise of the Tomb Raider! ❄️

📅​10 Νοεμβρίου 2015 — Η Lara Croft επέστρεψε, ωριμότερη και πιο αποφασισμένη, με το Rise of the Tomb Raider! 🏹

❗️​Η αποστολή της στη Σιβηρία για την αναζήτηση της χαμένης πόλης του Kitezh μάς πρόσφερε μια επική περιπέτεια γεμάτη δράση, μυστήριο και τους πιο δύσκολους, προαιρετικούς τάφους που δοκίμασαν το μυαλό μας. ⚔️

​💥 Η Μάχη της Αποκλειστικότητας: Xbox vs PS
​Η κυκλοφορία του παιχνιδιού προκάλεσε θύελλα συζητήσεων, καθώς ήταν χρονικά αποκλειστική για Xbox One και Xbox 360. To ​κόστος συμφωνίας: εκτιμάται στα $100 εκατομμύρια — μία από τις πιο ακριβές συμφωνίες third-party τίτλων της εποχής. 
💰
​Στόχος Microsoft: Να ενισχύσει το Xbox One, απέναντι στον ανταγωνισμό, λίγο πριν την κυκλοφορία του Uncharted 4 στο PlayStation. Η σύγκριση Lara Croft vs Nathan Drake ήταν αναπόφευκτη! 🔥
​Η στρατηγική αυτή αρχικά περιόρισε τις πωλήσεις, καθώς οι fans του PS4 και του PC αναγκάστηκαν να περιμένουν.
​Οι Επόμενες Κυκλοφορίες:
​🖥️ PC: Ιανουάριος 2016
​🎮 PS4 “20 Year Celebration”: Οκτώβριος 2016

​Το αποτέλεσμα; Η υπομονή ανταμείφθηκε. Με συνολικές πωλήσεις πάνω από 11,8 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως, το Rise of the Tomb Raider δικαιωματικά θεωρείται ένα από τα κορυφαία action–adventure παιχνίδια της δεκαετίας! 🌍✨

​🌟 Κοιτώντας στο Μέλλον: Το Νέο Κεφάλαιο
​Η Crystal Dynamics ετοιμάζει ήδη το επόμενο μεγάλο παιχνίδι Tomb Raider σε συνεργασία με την Amazon Games, χρησιμοποιώντας την Unreal Engine 5. Ο νέος τίτλος θα συνεχίσει την ιστορία της Lara, αλλά προς το παρόν δεν έχει επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας (αναμένεται ελπίζουμε το 2026)...
​
​#RiseOfTheTombRaider #LaraCroft #TombRaider #GamingAnniversary #Xbox #PlayStation #AmazonGames
  • 🔥 Σαν σήμερα, 9 Νοεμβρίου — πριν από 3 χρόνια, κυκλοφόρησε το **God of War: Ragnarök! ⚔️

🩸 Η συνέχεια του επικού ταξιδιού του Kratos και του Atreus μάς βύθισε για άλλη μια φορά στη σκανδιναβική μυθολογία, εκεί όπου θεοί και τέρατα συγκρούονται για την ίδια την μοίρα των κόσμων. 🌌

💥 Με απίστευτο gameplay, συγκλονιστική αφήγηση και κινηματογραφική σκηνοθεσία, το Ragnarök της Santa Monica Studio κατάφερε να ξεπεράσει κάθε προσδοκία, ολοκληρώνοντας με μαεστρία την “νορδική” ιστορία του Πολεμιστή του Ολύμπου. 🪓

🎮 Στo Metacritic το παιχνίδι συγκέντρωσε σκορ 94/100. Με budget κοντά στα 200 εκατομμύρια δολάρια (πολλαπλασιο από το GOW του 2018) και πωλήσεις που ξεπέρασαν τα 15 εκατομμύρια (από τον Νοέμβρη του 23) το Ragnarok σημείωσε μεγάλη επορική επιτυχία.💵

❗️Αναμένουμε πως και αν θα συνεχιστεί το franchise τα επόμενα χρόνια...

#GodofWar #GodOfWarRagnarok #σανσημερα🔙 #sonysantamonica #ps5 
#ps4games #playstation
  • 🌉 Σαν σήμερα, 8 Νοεμβρίου — πριν από 6 χρόνια, κυκλοφόρησε το Death Stranding! 

🎮Το πρώτο παιχνίδι του Hideo Kojima μετά την αποχώρησή του από την Konami μάς ταξίδεψε σε έναν μοναδικό, μετα-αποκαλυπτικό κόσμο γεμάτο μυστήριο, “stranding” και… πολλή πεζοπορία! 🏔️📦

❗️Ο Sam Porter Bridges προσπάθησε να ενώσει ξανά την Αμερική 🌎 και μαζί του ενώθηκαν και εκατομμύρια gamers σε ένα ταξίδι γεμάτο συναίσθημα, μοναξιά και ελπίδα. 💙

⚙️ Φτιαγμένο με την Decima Engine της Guerrilla Games, το παιχνίδι μας χάρισε απίστευτα γραφικά, κινηματογραφική ατμόσφαιρα και gameplay που δίχασε — αλλά και σημάδεψε. 🎮

🎵 Από τη μουσική των Low Roar μέχρι τις ερμηνείες των Norman Reedus, Mads Mikkelsen & Léa Seydoux, το Death Stranding απέδειξε πως τα videogames μπορούν να είναι τέχνη.🎥

💭 Ποια ήταν η πιο δυνατή στιγμή σου στο παιχνίδι;
👇 Πες μας στα σχόλια!

Keep on keeping on! 👍

#DeathStranding #KojimaProductions #GamingAnniversary #PlayStation #Kojima #DecimaEngine
  • 🗓️ Σαν σήμερα, 5 Νοεμβρίου 2007, κυκλοφόρησε το Call of Duty 4: Modern Warfare — το παιχνίδι που άλλαξε για πάντα τα στρατιωτικά FPS!

🎮 Το Απόλυτο Game-Changer:
Η σειρά άφησε πίσω τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και μπήκε στη σύγχρονη εποχή, προσφέροντας μια κινηματογραφική εμπειρία δράσης που καθόρισε το franchise για τα επόμενα χρόνια.

⚔️ Multiplayer Επανάσταση:
Με τα XP, Ranks, Perks, Create-a-Class και Killstreaks, το Modern Warfare έθεσε τα θεμέλια για όλα τα μελλοντικά online shooters.

🌍 Κληρονομιά & Αναγνώριση:
Με πάνω από 16 εκατομμύρια πωλήσεις και Metacritic 94/100, έγινε όχι μόνο εμπορική επιτυχία αλλά και πολιτισμικό φαινόμενο που επηρέασε ολόκληρη τη βιομηχανία του gaming.

📜 Modern Warfare (2007): Το σημείο μηδέν για μια νέα εποχή FPS.

#callofduty4 #callofduty #activision #modernwarfare #ps3gaming
  • 📅 ​Σαν σήμερα, 3 Νοεμβρίου 1998, κυκλοφόρησε το Crash Bandicoot 3: Warped (γνωστό και ως Crash Bandicoot: Warped στην Ευρώπη)!

🔥 ​Η Naughty Dog ολοκλήρωσε την απίστευτη τριλογία του PS1, δείχνοντας δείγματα του ταλέντου της. 

🔝Το παιχνίδι ήταν τεράστια επιτυχία, όπως και οι προκάτοχοι του, με 91 στο metacritic και περίπου 7 εκατομμύρια πωλήσεις! 

🕑 Σε διαστημα μόλις τριών χρόνων, η Naughty Dog κυκλοφόρησε τρία παιχνίδια Crash και στην ουσία δημιούργησε τη μασκότ που τόσο χρειαζόταν το PlayStation στο ξεκίνημα του...

​#CrashBandicoot #Crash3 #Warped #NaughtyDog #PlayStation #GamingHistory #ΣανΣημερα
  • 📅 ​Σαν σήμερα, 2 Νοεμβρίου 2010, κυκλοφόρησε το God of War: Ghost of Sparta για το PSP!

🔥​Η Ready at Dawn (δυστυχώς το studio έκλεισε το 2024) έκανε το αδύνατο, φέρνοντας την επική δράση και την ένταση του Kratos σε μια φορητή κονσόλα, γεφυρώνοντας το κενό μεταξύ του God of War 1 και 2.
​Gameplay: Διατήρησε την κλασική "hack-and-slash" φόρμουλα με νέα όπλα (Arms of Sparta, Thera

Ακολουθήστε μας στα Social Media

follow us in feedly
  • Επικοινωνία

© 2014-2026 PSaddict.gr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • NEWS
  • REVIEWS
    • PS5
    • PS VR2
    • PS4
    • PC
    • Hardware
    • Previews
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Απόψεις
    • Αφιερώματα
    • TOP10 Άρθρα
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • Αξιολόγηση PS Plus παιχνιδιών
    • Μηνιαίες κυκλοφορίες
    • All About Indies
    • Hidden Gems
    • PlayStation Rewind
    • Road to Platinum
    • Guides
    • PSaddicts’ Choice
    • Μελωδικά Σάββατα
  • VIDEOS
  • GAMECAST
  • DEALS
  • Login

© 2014-2026 PSaddict.gr