Στο Cave Digger 2 Dig Harder αναλαμβάνετε τον ρόλο ενός τυχοδιώκτη που αναζητεί πολύτιμους λίθους σε αφιλόξενα μέρη. Σε ένα περιβάλλον με στοιχεία steampunk, western και lovecraft καλείστε να εξερευνήσετε σπηλιές, να αντιμετωπίσετέ εχθρούς και να επιστρέψετε στην επιφάνεια, σε ένα κεντρικό hub για να αναβαθμίσετε τον εξοπλισμό σας, να διαμορφώσετε την εμφάνιση και την καλύβα σας και να ξεκλειδώσετε το επόμενο μεγάλο κεντρικό hub.
Κάθε φορά που επιστρέφετε στα βάθη των σπηλαίων, αλλάζουν οι διάδρομοι οι εχθροί -κυρίως εντομοειδή και elemental based- και οι ανταμοιβές. Με βασικό σας όπλο την αξίνα σας και ένα περίστροφο ξεκινάτε το ταξίδι σας, ενώ στην πορεία μπορείτε να αποκτήσετε και άλλα αντικείμενα όπως φτυάρια και δυναμίτες. Αυτή η λούπα είναι ιδιαίτερα εθιστική τις πρώτες ώρες και σε αυτό βοηθάει το γεγονός ότι κάθε επίσκεψη στα σπήλαια δε διαρκεί πάνω από μισή ώρα. Το multiplayer δίνει και αυτό το παρόν και συνίσταται σε όσους δεν αντέχουν την μοναξιά των σπηλαίων.
Από τεχνικής ωστόσο άποψης, ο τίτλος απογοητεύει. Με cel shaded τεχνοτροπίας γραφικά, απουσιάζουν λεπτομέρειες στα περιβάλλοντα ενώ τα animation είναι πολύ βασικά . Σημαντικό επίσης είναι ότι ο φωτισμός δημιουργεί σύγχυση και αποπροσανατολίζει. Έτσι για παράδειγμα εάν υπάρχει ένα σκοτεινό σημείο στο παιχνίδι ο παίκτης θα πρέπει να πλησιάσει πολύ κοντά για να διαπιστώσει εάν είναι τοίχος ή αν βρίσκεται κάποιο αντικείμενο ή διάδρομος εκεί.

Στα ανωτέρω προστίθενται και αρκετά προβλήματα στο gameplay και την γενικότερη εμπειρία. Κάποιες φορές το παιχνίδι σταματούσε ξαφνικά κατά την φόρτωση χωρίς ποτέ να ολοκληρώνεται. Αρκετές φορές δεν αναγνώριζε ότι παίζαμε καθιστοί. Άλλες φορές, στο κεντρικό κυρίως hub, δε μπορούσαμε να έχουμε πάνω μας την αξίνα μαζί με το περίστροφο και έτσι δε μπορούσαμε να ξεκινήσουμε μια αποστολή. Η σκόπευση των εχθρών αλλά και η χρήση της αξίνας φαίνεται ότι “χάνεται” και πολλές φορές δεν ακολουθεί τις κινήσεις του παίκτη. Μέσα σε όλα αυτά, εχθροί μας επιτιθόταν μόλις φόρτωνε το παιχνίδι και έτσι δε μπορούσαμε να αντιδράσουμε. Όλα αυτά ανάγκαζαν να επανακινήσουμε το παιχνίδι αρκετές φορές.
Ο ήχος κινείται και αυτός στα ίδια επίπεδα με τον τεχνικό τομέα. Το 3D audio είναι σχεδόν ανύπαρκτο ενώ τα μουσικά κομμάτια όποτε ακούγονται δε συντονίζονται με τα όσα συμβαίνουν στο περιβάλλον. Ένα μουσικό κομμάτι που συνήθως ακούγαμε κατά την διάρκεια μιας μάχης μπορεί ξαφνικά να το ακούσουμε χωρίς να υπάρχει κάποιος εχθρός εκεί.

Σε ό,τι αφορά το σενάριο, υπάρχει ένα ενδιαφέρον σε αυτό καθόσον ξεκλειδώνετε παράλληλα μια ιστορία που επικεντρώνεται στα μυστήρια αντικείμενα που συναντάτε και την προέλευσή τους.
Το παιχνίδι δείχνει από τα πρώτα λεπτά ότι είναι μία κακή μεταφορά από το PC VR όπου εκεί φαίνεται πως έχει μια καλή κοινότητα να το στηρίζει. Αν καταφέρετε να ξεπεράσετε τα τεχνικά προβλήματα ο εθισμός της εξερεύνησης και αναβάθμισης θα κρατήσει σίγουρα το ενδιαφέρον σας ζωντανό. Ελπίζουμε κάποια μελλοντικά patch να βελτιώσουν την κατάσταση καθόσον στη βάση του έχει προοπτικές.
Ευχαριστούμε την εταιρία ανάπτυξης MeKiwi Oy για την παραχώρηση review κωδικού.















