Για πάρα πολλούς, η πρώτη τους επαφή με τα βιντεοπαιχνίδια ήταν η πρώτη κονσόλα της Sony, το PlayStation, παρέα με το παιχνίδι Crash Bandicoot. Ένα πορτοκαλί μαρσιποφόρο μας κοίταζε στο εξώφυλλο και κάτω αριστερά βρισκόταν το λόγκο του studio που το έφτιαξε. Naughty Dog ή στα ελληνικά ο σκανταλιάρης σκύλος. Ελάχιστοι ήταν αυτοί που θα συνειδητοποιούσαν την εξέχουσα πορεία του στούντιο, πάντα στο πλευρό της Sony και πως χέρι χέρι έμελλε να οδηγηθούν στην κορυφή της βιομηχανίας του gaming. Ποια όμως ήταν η Naughty Dog; Ποια ήταν εκείνα τα χαρακτηριστικά, που τράβηξαν το ενδιαφέρον της Sony και που την ανέδειξαν ως τη ναυαρχίδα των worldwide studio της. Αυτά θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε σήμερα, μέσα από την “Ιστορία της Naughty Dog”!
Όλα ξεκίνησαν το 1984 από τους Andy Gavin και Jason Rubin. Συμμαθητές και οι δύο με μεγάλη αγάπη στα βιντεοπαιχνίδια, αλλά και φίλοι από τα 12 τους, ήθελαν να μάθουν να φτιάχνουν τα δικά τους παιχνίδια και μετά να τα πουλάνε. Στα 14 τους μόλις, ένωσαν τις δυνάμεις τους κυριολεκτικά, καθώς ο Andy ήξερε πολύ καλό προγραμματισμό και ο Jason, art design. Εγένετο λοιπόν η JAM Software Inc, η οποία έδωσε τρία παιχνίδια μέχρι το 1989.
Math Jam – 1985 – Apple II
Ski Crazed – 1986 – Apple II (εκδότρια η Baudville)
Dream Zone – 1987 – Apple II GS (εκδότρια η Baudville)
Από τα τρία, το πρώτο που εκδόθηκε ήταν το Ski Crazed, με αποτέλεσμα στα 15 τους, οι δύο επίδοξοι προγραμματιστές να έχουν πουλήσει περίπου 1.000 κομμάτια και να έχουν βγάλει μερικές χιλιάδες δολάρια. Μετά απλά πήραν τηλέφωνο την EA με τη φιλοδοξία να μεγαλώσουν. Η ΕΑ είπε το ναι και οι μπαμπάδες τους, που ήταν δικηγόροι τους βοήθησαν με το συμβόλαιο. Πρώτο πράγμα που άλλαξε; Η Jam Software έγινε Naughty Dog. Το πως βγήκε το όνομα, δεν θυμάται κανείς. Το άλλαξαν όμως μέσα σε 24 ώρες, γιατί το προηγούμενο ήταν ήδη κατοχυρωμένο και η εκδότρια περίμενε…
Καταπληκτικό αφιέρωμα………………🏆