Καθώς η χρονιά φτάνει στο τέλος της, ο μαέστρος της υψηλής “ραπτικής” στα πλαίσια των παρουσιάσεων, Geoff Keighley, επιστρέφει ως παραγωγός και παρουσιαστής με τα καθιερωμένα πλέον The Game Awards. Με αφορμή το υπερπολυτελές event, αποφάσισα να κοιτάξω το ποτήρι μισογεμάτο και να εξετάσω την κρυστάλλινη σφαίρα για το μέλλον των μεγαλύτερων κυκλοφοριών του μέσου.
1. Dragon’s Dogma II
Εάν και δεν απέκτησε ποτέ την ευκαιρία να αναδειχθεί, το Dragon’s Dogma του Hideaki Itsuno (Devil May Cry V), αποτελεί μέχρι και σήμερα ένα από τα κρυφά διαμάντια της PS3/XBOX 360 εποχής. Με το σύμπαν της Gransys να έχει επεκταθεί από τότε και στην μικρή οθόνη, μέσω της ομότιτλης σειράς, η συνέχεια του franchise δεν φαντάζει απίθανη.
2. Xenoblade Chronicles 3
4 μόλις χρόνια μας διαχωρίζουν από την ημέρα κυκλοφορίας του Xenoblade Chronicles 2 στο Nintendo Switch, μία κυκλοφορία που μέχρι και σήμερα φιγουράρει στην κορυφή των JRPG λιστών. Με το απροσδόκητα καλό ρεκόρ της εταιρείας καθώς και τις συνεχείς ενημερώσεις του συνθέτη της σειράς, Yasunori Mitsuda, η αποκάλυψη του τίτλου αναμένεται σίγουρα ενθουσιώδης.
3. PERSONA 6
Μεταβαίνοντας σε ακόμη μία JRPG σειρά, τα Persona δεν χρειάζονται εισαγωγή. Έπειτα από την επιτυχία-έκπληξη του Persona 5, το franchise εντάχθηκε επιτυχώς στην ζωή του κάθε mainstream παίκτη ενώ παρά τις προσπάθειες άλλων παιχνιδιών να μεταβούν στο action είδος, πέτυχε και την απόλυτη αναζωογόνηση της turn based μάχης, τελειοποιώντας την φόρμουλα. Εάν υπάρχει μια στιγμή για το επόμενο βήμα της Atlus, αυτή θα είναι στα The Game Awards.
4. Hogwarts Legacy
Με την αποκάλυψη του στα πλαίσια του περσινού PlayStation Showcase, το Hogwarts Legacy έκλεψε γρήγορα τις εντυπώσεις, ενθουσιάζοντας ταυτοχρόνως τόσο τους fans όσο και την ευρύτερη gaming κοινότητα. 1 χρόνο αργότερα, η εταιρεία ανάπτυξης του, Avalanche, ευελπιστεί να αναδειχθεί στα μάτια του κόσμου ως ένα από τα κορυφαία gaming studios και ποια η καλύτερη ευκαιρία για να το πετύχει από μια επανεμφάνιση στα φετινά βραβεία.
5. Fable
Halo, Gears of War, Forza, Fable. Το ιστορικό franchise της Microsoft και παιδί του Peter Molynaux, όχι μόνο στάθηκε επάξια έναντι του ενθουσιασμού που επικρατούσε τους μήνες ή μάλλον τα χρόνια πριν την κυκλοφορία του αλλά παρέδωσε την πιο ιδιαίτερη και “φρέσκια” adventure περιπέτεια της εποχής. Βέβαια δεν είναι όλα ρόδινα, αφού οι επακόλουθοι τίτλοι δεν κατάφεραν να αγγίξουν την μαγεία του αρχικού παιχνιδιού. Fast forward στο σήμερα οπού η φορμαρισμένη Playground Games καλείται να φέρει εις πέρας την δυσκολότερη αποστολή της Microsoft γι’ αυτή την γενιά. Θα τα καταφέρει άραγε;
5(+1). Metroid Prime Trilogy Remastered
Δεν γίνεται να αναφερθεί η έννοια FPS, χωρίς να μου έρθει στο μυαλό η αρτιότητα και η συνοχή της Metroid Prime τριλογίας. Η απόφαση της “δυτικοποίησης” ενός ξεκάθαρα ιαπωνικού IP, σίγουρα προκάλεσε αντιδράσεις, οι οποίες κατεδαφίστηκαν άμεσα και δια χειρός της Retro Studios. Η διαφορά ποιότητας μεταξύ των 3D και 2D παιχνιδιών της σειράς ήταν πλέον ξεκάθαρη, ώσπου ύστερα από 12 έτη, η Mercury Steam αποφάσισε να “αναστήσει” την σειρά, βασιζόμενη στην 2D θεωρία σχεδιασμού της. Παράλληλα, η Retro Studios εργάζεται σε έναν από τους πιο αναμενόμενους τίτλους, στο τέταρτο κεφάλαιο της Prime σειράς και ενώ σύμφωνα με την Nintendo η ανάπτυξη του κυλάει με ομαλούς ρυθμούς, οι πιθανότητες επανεμφάνιση του παραμένουν ελάχιστες. Τι καλύτερο λοιπόν από την κάλυψη του κενού, με την επανακυκλοφορία τριών θρυλικών παιχνιδιών που κάθε παίκτης οφείλει να κατέχει στην φυσική/ψηφιακή βιβλιοθήκη του;
Έτσι λοιπόν, το πρόγευμα των βραβείων φτάνει στο τέλος του και ενώ σίγουρα υπάρχει χώρος για ακόμη πιο φιλόδοξες προβλέψεις, αποφάσισα να σταθώ σε μερικά από τα σχετικά πιθανά σενάρια τα οποία συνοδεύονται ωστόσο από ένα άρωμα τρέλας.
Εμείς ανανεώνουμε το ραντεβού μας, απόψε (Παρασκευή 02:30 π.μ.), στον Discord Server μας, για έναν ξέφρενο ζωντανό σχολιασμό επάνω στην μεγαλύτερη και πιθανότατα σημαντικότερη παρουσίαση της χρονιάς.