Η αλήθεια είναι πως τόσο το launch, όσο και οι πωλήσεις του Battlefield V δεν ήταν οι αναμενόμενες. Αυτό φυσικά συνέβη για πολλούς λόγους, οι περισσότεροι εκ των οποίων σχετίζονται με το κουτσουρεμένο περιεχόμενο του παιχνιδιού την ημέρα της κυκλοφορίας του.  Σε μία κίνηση που δεν εκπλήσσει κανέναν, η EA έσπευσε να κατηγορήσει την προσθήκη single player campaign στον τίτλο, ως αιτιολογία για τις χαμηλές πωλήσεις. Συγκεκριμένα, ο Andrew Wilson δήλωσε πως η απόφαση της DICE να δώσει προτεραιότητα στη δημιουργία του campaign αντί να επικεντρωθεί στο επερχόμενο Battle Royale mode του παιχνιδιού, επηρέασε αρνητικά τις πωλήσεις. Τόνισε πως η επιλογή της καθυστέρησης του Firestorm ( το Battle Royale mode ) δυσκόλεψε τα πράγματα για το Battlefield V, το οποίο κυκλοφόρησε σε μία περίοδο με τεράστιο ανταγωνισμό και δεν μπόρεσε να αποδώσει τα αναμενόμενα. Εμείς από την πλευρά μας αναρωτιόμαστε γιατί δεν περίμεναν έως ώτου να ετοιμαστούν όλα τα modes του παιχνιδιού πριν προβούν στην κυκλοφορία του…

 

Δείτε και το τελευταίο μας βίντεο με προτάσεις αγοράς για τις νέες εκπτώσεις του PlayStation Store.