Η μεγάλη επιτυχία του Assassin’s Creed II στις πωλήσεις ώθησε την Ubisoft να φτιάξει μια τριλογία με τον πολυαγαπημένο μας Ezio Auditore. Κατακριτέο ή όχι δεν είναι εξ’αρχής ο σκοπός του αφιερώματος, οπότε ας το αφήσουμε για κάποια άλλη στιγμή. Σημασία έχει ότι τα παιχνίδια υπάρχουν και αξίζει να αναφερθούμε σε αυτά. Έτσι πήραμε δύο sequels που συνέχισαν τη ζωή του Ezio και μάλιστα σε ένα από αυτά τον βλέπουμε σε μεγάλη ηλικία. Συνεχίζουμε με το Assassin’s Creed: Brotherhood, του οποίου τα γεγονότα λαμβάνουν μέρος ακριβώς μετά από αυτά του Assassin’s Creed II.

Assassin’s Creed: Brotherhood (PS3, 2010)

91iQzFqFITL._SL1500_

Η ιστορία συνεχίζει από εκεί που μας άφησε ο προηγούμενος τίτλος. Αυτό ισχύει και για τις δύο εποχές, δηλαδή του Desmond και του Ezio. Το παιχνίδι ξεκινά σε ένα φορτηγό, στο οποίο επιβαίνουν οι τέσσερις assassins: ο Desmond, η Lucy, ο Shawn και η Rebecca. Αυτή τη φορά το κρησφήγετό τους γίνεται η βίλα στο Monteriggioni (αυτή που χτίσαμε με τόσο κόπο στο προηγούμενο παιχνίδι). Συνεχίζοντας τις αναμνήσεις του Ezio συνεχίζουμε το ταξίδι μας στην Ιταλία, αυτή τη φορά στη Ρώμη. Δυστυχώς ο Ezio πληρώνει το τίμημα που άφησε ζωντανό τον Πάπα με την καταστροφή της βίλας, το θάνατο του θείου του και την απώλεια του Apple of Eden. Η οικογένεια Borgia έχει θελήσει να τον καταστρέψει.

assassins-creed-brotherhood-screens

Όμως με τον Ezio είναι λίγα τα ψωμιά της, καθώς καταφεύγει στη Ρώμη και προσπαθεί να ενδυναμώσει την αδελφότητα. Τελικά καταφέρνει να ξεκάνει την οικογένεια Borgia και να πάρει το Apple of Eden, το οποίο και κρύβει σε ένα ναό του Πρώτου Πολιτισμού (First Civilization). Με αυτά τα δεδομένα, ο Desmond και οι υπόλοιποι πηγαίνουν στην τοποθεσία στην οποία ο Ezio έκρυψε το Μήλο. Όταν βρίσκουν το ναό, ο Desmond αρχίζει να βλέπει ολογράμματα της Juno, η οποία προέρχεται από την ίδια φυλή με τη Minerva από το Assassin’s Creed II. Όταν ο Desmond αγγίζει το Μήλο, χάνει τον έλεγχο και μαχαιρώνει τη Lucy, ενώ ο ίδιος πέφτει σε κώμα. Η συνέχεια στο Revelations.

assassins-creed-brotherhood-973639

Ενώ γενικά το gameplay του Brotherhood είναι αρκετά παρόμοιο με αυτό του Assassin’s Creed II, εντοπίζονται κάποιες μικρές βελτιώσεις, όπως πιο γρήγορος ρυθμός στη μάχη, λόγω της εισαγωγής του kill streak και τη μείωση της χρήσης του counter attack. Επίσης μεγάλη προσθήκη είναι η επάνδρωση της αδελφότητας με assassin recruits που σε βοηθούν στην περιπέτειά σου. Όσο τους χρησιμοποιείς ή τους στέλνεις σε αποστολές ανεβαίνουν level και στο τέλος ορκίζονται και γίνονται επίσημα μέλη. Τα όπλα του Ezio είναι περισσότερα και έτσι αυξάνονται και οι επιλογές σου. Υπάρχει μέχρι και αλεξίπτωτο! Δυστυχώς στο συγκεκριμένο παιχνίδι έχεις πρόσβαση μόνο στην πόλη της Ρώμης, σε αντίθεση με τον προκάτοχο όπου είχε τρεις πόλεις.

Assassin’s Creed: Revelations (PS3, 2011)

assassinscreedps3revelations

Δίνοντας συνέχεια στα γεγονότα του Brotherhood, σκοπός του Revelations είναι να δώσει ένα τέλος στην ιστορία του Ezio, καθώς και να περιγράψει κάποια από τα στάδια της ζωής του γνωστού μας Altair, από το πρώτο παιχνίδι της σειράς. Το ωραίο στο συγκεκριμένο παιχνίδι είναι το ότι βλέπουμε και τους δύο αγαπημένους μας ήρωες που όρισαν τη σειρά σε μεγάλη ηλικία (επικό). Ας δούμε τη συνέχεια στην ιστορία.

2076709-acrsp_2011_12_06_22_17_10_33

Ακριβώς μετά το τέλος του Brotherhood ο Desmond πέφτει σε κώμα, λόγω του στρες που προκλήθηκε από το θάνατο της Lucy και τον έλεγχό του από την Juno. Ενώ ο Shaun μένει στη Ρώμη για την κηδεία της Lucy, η Rebecca πηγαίνει τον Desmond στη Νέα Υόρκη και γνωρίζει τον πατέρα του, τον William Miles. Σε μια προσπάθεια να σώσουν τον Desmond, τον τοποθετούν στο »safe mode» του Animus, επίσης γνωστό ως »Black Room». Ο Desmond συναντάει μέσα στο Animus τη συνείδηση του Subject 16 και τον πληροφορεί ότι για να ξυπνήσει θα πρέπει να ζήσει όλες τις εμπειρίες των προγόνων του μέχρι να τελειώσουν. Έτσι, ο Desmond επιστρέφει στη ζωή του ώριμου πλέον Ezio, αυτή τη φορά στην Κωνσταντινούπολη, ψάχνοντας τα χνάρια του προγόνου του, Altair. Ο Ezio αντιμετωπίζει πολλά εμπόδια στην περιπέτειά του μέσα από μια συνωμοσία στο Οθωμανικό παλάτι. Αφού ο Desmond ζει όλες τις αναμνήσεις των προγόνων του, τελικά καταφέρει να ξυπνήσει από το κώμα στο οποίο βρισκόταν και αντικρίζει τον πατέρα του. Η ιστορία συνεχίζει στο Assassin’s Creed III.

AC-Revelations-assassins-creed-revelations-26985839-1680-718

Το Revelations ακολούθησε πάνω κάτω την ίδια πετυχημένη συνταγή του 2 και του Brotherhood, για αυτό και απέσπασε λιγότερο θετικές κριτικές στα reviews. Παρ’όλα αυτά, υπήρξαν κάποιες προσθέσεις και βελτιώσεις στο gameplay, όπως το hookblade, το οποίο βοηθούσε κυρίως στη μετακίνηση στους δρόμους της Κωνσταντινούπολης με διάφορους τρόπους, αλλά και σε combos στη μάχη. Επίσης, η προσθήκη του bomb crafting έδινε μία ποικιλία στο gameplay, αν και δεν ήταν και τόσο δουλεμένο σύστημα (κατά τη γνώμη μου). Μία άλλη πινελιά ήταν το opening cinematic, το οποίο ήταν το πρώτο που χρησιμοποιήθηκε in-game, σε αντίθεση με τους προηγούμενους τίτλους στους οποίους το βλέπαμε μόνο στα trailers. Τέλος, το σύστημα με τους »δικούς σου» Assassins έγινε λίγο πιο πολύπλοκο, με πιο βαθύ σύστημα αποστολών.

Μπορείτε να βρείτε το πρώτο μέρος του αφιερώματος εδώ.