Αφού ξοδέψουμε τα χρήματα μας σε διάφορες κονσόλες και στα παιχνίδια που κυκλοφορούν σε αυτές, βγαίνουν κατά καιρούς περιφερειακά που υπόσχονται να βελτιώσουν τις εμπειρίες μας, προκαλώντας μας να αγοράσουμε και αυτά. Πολλά από τα περιφερειακά έχουν μια αξιόλογη πορεία! Άλλα πάλι όχι και τόσο. Υπάρχουν και αυτά που σε κάνουν να αναρωτιέσαι γιατί βγήκαν εξ’ αρχής. Τι στο…..καλό, σκεφτόντουσαν;!

Στη παρακάτω λίστα θα δούμε κάποια από αυτά.

[divider]20. Wii Football[/divider]

20Πλατφόρμα: Nintendo Wii

Χειρότερο Χαρακτηριστικό: Τα σπασίματα τζαμιών που ακολουθούν τη χρήση του.

Έχουμε ακούσει ή έχουμε δει να φεύγει το χειριστήριο του Wii κατά καιρούς από τα χέρια των ανυποψίαστων παιχτών και να σπάνε flatscreens και ότι άλλο έχει ο χώρος του σαλονιού. Βάζα, πολύφωτα, μύτες έχουν ανοίξει. Μια μάνα να παθαίνει εγκεφαλικά καθώς το σπίτι γίνεται συντρίμμια μπροστά στο πάθος του παιχνιδιού! Βλέποντας αυτή τη μπάλα του Αμερικάνικου ποδοσφαίρου αναρωτιέσαι αν θα προσφέρει παρόμοιο ή και πιο εντυπωσιακό θέαμα. Να κάνουμε μια ασφάλεια στο σπίτι πριν  αρχίσει το παιχνίδι.

[divider]19. RailDriver Desktop Train Cab Controller[/divider]

19Πλατφόρμα: PC

Χειρότερο Χαρακτηριστικό: Να κλαις τα 200 Ευρώ που έδωσες ώστε να νομίζεις ότι οδηγάς ρεαλιστικά ένα τραίνο.

Το επίσημο controller για το RailDrive έχει 34 κουμπιά που προγραμματίζονται κατά προτίμηση. Δεν είμαστε σίγουροι αν αυτό μπορεί να μας κερδίσει η να μας τρομάξει. Παρ’ όλα αυτά είναι μια ακριβή συσκευή από πλαστικό, όσο και αν αγαπάς τα τρένα! Ίσως ο «Sheldon Cooper» να την αγόραζε. Anyone else?

[divider]18. LaserScope[/divider]

18Πλατφόρμα: NES

Χειρότερο Χαρακτηριστικό: Αρχίζει να πυροβολάει όσο ήσυχο και αν είναι το περιβάλλον.

Είναι αυτό που λέμε Retro κλασικούρα. Το LazerScope μπαίνει γύρο από το κεφάλι του παίχτη επιτρέποντας τον να πυροβολάει εχθρούς σημαδεύοντας από έναν στόχο στο μάτι του. Φωνάζοντας «FIRE!» Στην ουσία δε δούλεψε ποτέ. Ο παραμικρός ήχος ενεργοποιούσε τον πυροβολισμό και οτιδήποτε υπήρχε στα παιχνίδια έχει γεμίσει τρύπες. Έμεινε στο ράφι να γεμίζει σκόνη και κατάρες!

[divider]17. AlphaGrip AG-5[/divider]

17
Πλατφόρμα: PC

Χειρότερο Χαρακτηριστικό: Η επιμονή του να πρεπε να μάθουμε πως να χειριζόμαστε αυτό το.. «πράγμα».

Η ιδέα πίσω από αυτό το τέρας είναι πως θα μπορούσαμε να το χρησιμοποιήσουμε όχι μόνο ως gamepad αλλά και σαν πληκτρολόγιο. Έχει 42 κουμπιά που πατιούνται με διάφορους συνδυασμούς ώστε να γράφεις έως και 50 λέξεις το λεπτό. Ναι καλά!! Για να το μάθεις έπρεπε να κάνεις εντατικά μαθήματα κλαρίνου από τον Μάγκα! Περιέργως 6 από τα 42 κουμπιά ήταν το SHIFT. Κλάφτα!

[divider]16. Gameboy Booster[/divider]

16
Πλατφόρμα: Nintendo Gameboy

Χειρότερο Χαρακτηριστικό: Ο μεγεθυντικός φακός μόνο δυσκολία στο να δεις την οθόνη πρόσφερε.

Το Gameboy Boster ήταν ένα αξεσουάρ που σίγουρα μισούσε το φορητό gaming. Ήταν υπερβολικά μεγάλο. Διπλάσιο από το original μέγεθος του Gameboy ώστε να συμπεριλάβει ένα άβολο joystick, έξτρα ηχεία που ακούγονται χειρότερα από πριν και έναν μεγεθυντικό φακό που δεν βοήθησε πουθενά παρά μόνο να βάλουμε γυαλιά μυωπίας πιο νωρίς.

[divider]15. Roll ‘N Rocker[/divider]

15Πλατφόρμα: NES

Χειρότερο Χαρακτηριστικό: Εκτός του ότι ήταν χαζή ιδέα, συχνά δεν δούλευε σωστά και έσπαγε.

Το Roll ‘n Rocker είχε σχεδιαστεί ώστε να επιτρέπει στους παίχτες να ανεβαίνουν επανω και να κοντρολάρουν το παιχνίδι με τη μετατόπιση του βάρους τους. Ακούγεται λίγο gimmicky και λίγο κουλ; ΟΧΙ δεν ήταν! Ήταν απλά ένα D-pad σε μεγάλο μέγεθος και ήθελε να κόψεις τα πιτόγυρα και να γίνεις τσιλιβήθρας ώστε να παίξεις και να μη διαλυθεί.

[divider]14. Wii Car Adaptor[/divider]

14Πλατφόρμα: Nintendo Wii

Χειρότερο Χαρακτηριστικό: Car Adaptor για το Wii…..

Αυτό χρειάζεται λίγος χρόνος για να το απορροφήσεις και να το επεξεργαστείς. Καταλαβαίνουμε να θέλεις να φορτίσεις τις επαναφορτιζόμενες συσκευές σου στο αυτοκίνητο αλλά να τρέχεις κονσόλα σε αυτό; Και όχι μια οποιαδήποτε κονσόλα αλλά μια κονσόλα που θέλει να κουνιέσαι πέρα δώθε σχεδόν στη πλειοψηφία των παιχνιδιών της. Δε γνωρίζω αν κάποιος το αγόρασε αλλά είναι άθλια ιδέα.

[divider]13. Atari Mindlink[/divider]

13Πλατφόρμα: Atari 2600

Χειρότερο Χαρακτηριστικό: Οι πονοκέφαλοι που ακολουθούν μετά τη χρήση.

Το συγκεκριμένο περιφερειακό δεν κυκλοφόρησε ποτέ και για καλό λόγο. Παρ΄’όλο που λέγετε Mindlink (σύνδεση με το μυαλό), έπρεπε να λέγετε eyebrowLink καθώς εξαρτώταν από τη κίνηση των φρυδιών του παίχτη. Ήταν αναξιόπιστο στα τεστ και από τα πολλά τα πάνω κάτω στα φρύδια σε έπιανε πονοκέφαλος.

[divider]12. Kid Icarus: Uprising Stand[/divider]

12Πλατφόρμα: Νintendo 3DS

Χειρότερο Χαρακτηριστικό: Το ότι χρειάζεται το σταντ για το παιχνίδι.

Το Kid Icarus: Uprising δεν είναι άσχημο παιχνίδι αλλά ο χειρισμός του είναι πολύ άβολος. Για να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα η Nintendo έβαλε σε bundle αυτό το stand στο παιχνίδι σε κάθε κόπια του. Έκανε τη δουλειά του αλλά όχι τόσο καλά όσο.. ξέρετε… να έφτιαχναν τον χειρισμό του παιχνιδιού καλύτερο!

[divider]11. Dream Machine[/divider]

11Πλατφόρμα: Όλες

Χειρότερο Χαρακτηριστικό: Σε κανει να φαίνεσαι high tech.. αλλά καθόλου κουλ…

Αυτο το full body κοντρολερ είναι μάλλον το πρώτο που προσπάθησε να βάλει τον παίχτη ολόκληρο στο παιχνίδι. Δε ξέρουμε ακριβώς πως λειτουργεί αλλά ίσως είναι το πιο ΜΗ-πρακτικό περιφερειακό που μπορείς να αγοράσεις. Και με τιμή στα $1.700.. Ευκαιρία λέμε!

[divider]10. The Fragmaster[/divider]

10Πλατφόρμα: PC

Χειρότερο Χαρακτηριστικό: Ο συνδυασμός joystick και gamepad απλά δεν δουλεύει.

Τα joysticks είναι πολύ ωραία. Ειδικά αν πρόκειται για παιχνίδια που έχουν σχέση με πλοήγηση αεροπλάνου είναι απαραίτητα. Αλλά δε μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος να θέλει να χρησιμοποιήσει ένα για FPS. Δυστυχώς η Thrustmaster σκέφτηκε διαφορετικά και μας έδωσε το χειρότερο περιφερειακό για το 1998.

[divider]9. Intel Wireless Series Gamepad[/divider]

9Πλατφόρμα: PC

Χειρότερο Χαρακτηριστικό: Μοιάζει με καπάκι τουαλέτας.

Ένα από τα χειρότερα πράγματα που μας έχει δώσει η intel είναι αυτό το gamepad. Ένα από τα χειρότερα εργονομικά σχέδια που έχουν βγει. Έτρωγε τις μπαταρίες σαν καραμέλες και ήταν απαραίτητη η αγορά μια βάσης που πωλούταν ξεχωριστά. Πλάκα με κάνεις;

[divider]8. Speedboard[/divider]

8Πλατφόρμα: NES

Χειρότερο Χαρακτηριστικό: Ειναι στην ουσία μια πλαστική βάση

Το Speedboard ήταν ένα από τα χειρότερα περιφερειακά για το NES. Ένα κομμάτι πλαστικό που το προμοτάραν για να σου κρατάει το χειριστήριο και να μη χρειάζεται να κουράζεσαι εσύ. Δε χρειάζεται να πούμε πως δεν πούλησε τίποτα και σταμάτησε η κυκλοφορία του αμέσως.

[divider]7. Samba De Amigo Maracas[/divider]

7Πλατφόρμα: Sega Dreamcast

Χειρότερο Χαρακτηριστικό: Μπορούσες να τα χρησιμοποιήσεις σε ένα παιχνίδι μόνο.

Το Samba De Amigo ήταν ενα διασκεδαστικό μικρο παιχνίδι αλλα ακόμη και οι φανατικοί των μουσικών παιχνιδιών δε θα πουν ότι άξιζαν τα μακαράς σαν περιφερειακό. Ήταν ακριβά και δε μπορούσες να τα χρησιμοποιήσεις ούτε στα sequel του παιχνιδιού. Πήγαν άπατα!

[divider]6. Aura Interactor[/divider]

6Πλατφόρμα: Snes και Sega Genesis

Χειρότερο Χαρακτηριστικό: Τα $160 κόστος.

Ακούγετε καλό περιφερειακό αλλά στη πράξη ήταν μια αποτυχία. Η συσκευή θα χτυπούσε ελαφρά σαν δόνηση το στήθος σου όταν ακουγόταν κάποιος ήχος χαμηλής συχνότητας, όπως ένας πυροβολισμός. Ωστόσο δεν υπήρχε τρόπος να ξεχωρίσει τις διαφορές στους ήχους και συχνά δούλευε σαν συνεχής δόνηση.

[divider]5. Resident Evil 4 Chainsaw[/divider]

5Πλατφόρμα: Gamecube

Χειρότερο Χαρακτηριστικό: Τα κουμπιά είναι τελείως άβολα.

Πρέπει να παραδεχτούμε πως το πριόνι φαίνεται φοβερό! Κυκλοφόρησε για να γιορτάσουν τη κυκλοφορία του Resident Evil 4. Δυστυχώς δεν ήταν καθόλου πρακτικό και τα κουμπιά του άβολα να παίξεις. Θα ήταν καλύτερο να το είχαν κυκλοφορήσει σκέτο πριόνι. Θα ήταν και πιο οικονομικό.

[divider]4. Rez Trance Vibrator[/divider]

4Πλατφόρμα: PS2

Χειρότερο Χαρακτηριστικό: Ακόμη ψάχνουμε που πρέπει να μπει

Ίσως από τις πιο περίεργες αποφάσεις που έγιναν ποτέ. Μια special edition του Rez κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία με αυτό το περιφερειακό δόνησης. Θα δονούταν στο ρυθμό της μουσικής και πολύ δυνατότερα από το Dualshock. Παρ’ όλο που η συσκευή κατασκευάστηκε όχι για πονηρούς σκοπούς, πολλοί παίχτες είχαν την απορία που έπρεπε να τοποθετήσουν επάνω τους τη συσκευή.

[divider]3. ColecoVision Super Action Controller[/divider]

3Πλατφόρμα: ColecoVision

Χειρότερο Χαρακτηριστικό: Θέλει χέρια γίγαντα για να δουλέψει σωστά.

Τα stock controllers της κονσόλας ColecoVision ήταν άθλια. Αλλά το Super Action Controller ήταν ακόμη χειρότερο. Με 25 κουμπιά και πολύ πλαστικουρα ήταν πολύ δύσκολο στη χρήση. Αλλά πάνω από όλα ήταν τεράστιο!

[divider]2. Tony Hawk: Ride Skateboard[/divider]

2Πλατφόρμα: PS3, Wii, Xbox360

Χειρότερο Χαρακτηριστικό: Κατάφερε να σκοτώσει το πάλε ποτέ πετυχημένο franchise Tony Hawk.

Με το skateboard αυτό οι παίχτες θα «μπορούσαν» να είναι σαν τον Tony Hawk στο σαλόνι τους. Κάνοντας άλματα και flips. Αυτή ήταν τουλάχιστον η διαφήμιση από τους δημιουργούς. Στη πραγματικότητα δεν είχε καθόλου πλάκα να χρησιμοποιείς αυτό το περιφερειακό και δεν άξιζαν τα 120 Ευρώ για τρεις ώρες gameplay. Σκέτο κλέψιμο!

[divider]1. Wii Wings[/divider]

1Πλατφόρμα: Nintendo Wii

Χειρότερο Χαρακτηριστικό: Όλα μα όλα!

Το Wii ίσως είναι η κονσόλα που παίρνει το βραβείο με τα χειρότερα περιφερειακά EVER! Τα παραπάνω φτερά δεν περιέχουν κανένα ηλεκτρονικό στοιχείο. Απλά τα δένεις στα χέρια σου και τα κουνάς ως ωραία πεταλούδα πηδώντας πάνω στη Balance Board. Προφανώς τα σχεδίασαν για μέγιστο immersion στο πως θα ήταν να πετάς. Speechless!

Για επίλογο δε θα πω τίποτα, θα αφήσω τον μεγάλο Jackie Chan να μιλήσει…

a4h63