Ashraf Ismail, creative director, του Assassin’s Creed Origins επιβεβαίωσε πως θα ξαναδούμε το tomb raiding που είδαμε τελευταία φορά στο Assassin’s Creed 2, κάτι απολύτως λογικό αφού το παιχνίδι λαμβάνει μέρος στην Αρχαία Αίγυπτο. Όπως και στο δεύτερο παιχνίδι, οι τάφοι θα περιέχουν puzzles και platforming, ενώ όπως μας λέει ο Ismail η Ubisoft έχει προσθέσει μια ποικιλία τάφων, από τους οποίους άλλοι περιέχουν απλά puzzle ενώ άλλοι έχουν navigation challenges.

Πολλοί από τους τάφους θα είναι βασισμένοι σε πραγματικές τοποθεσίες (όπως είχαμε δει και στο Assassin’s Creed 2), πράγμα που σημαίνει πως η εταιρεία πιθανότατα δούλεψε με ιστορικούς για τη δημιουργία του περιεχομένου.

So we put a lot of effort into recreating these tombs. Everything that is actually known we’ve mapped it out, we have images, we have research that’s been done on tombs, we actually try to replicate it as close as possible. So for example, the Greek pyramid, all the chambers, all the corridors are an authentic representation. Now, of course, we have a bit of fun and go a bit further, like, what are the secret chambers that have not been discovered yet?

Το Assassin’s Creed Origins θα κυκλοφορήσει στις 27 Οκτωβρίου για PS4, Xbox One και PC.