Η σειρά Resident Evil, από το Resident Evil 4 και μετά, έχει γίνει πολλές φορές αντικείμενο διχασμού ως προς την κατεύθυνση που θα έπρεπε να ακολουθήσει. Τα τελευταία χρόνια είχε χάσει αρκετά τον προσανατολισμό της, με διάφορα πειράματα να γίνονται από την Capcom, όπως η υποσειρά Revelations. Αυτή τη φορά, το Resident Evil 7 έρχεται για να φέρει κι άλλες αλλαγές στο στυλ της σειράς. Έχοντας παίξει λοιπόν το demo, αποφασίσαμε να μοιραστούμε τις εντυπώσεις μας.

Resident Evil 7 Teaser: Beginning Hour_20160615131713

Το παιχνίδι έχει πλέον first-person camera, χαρακτηριστικό που ίσως ενοχλήσει αρκετούς φανς της σειράς, αφού πάντα τα παιχνίδια της σειράς (πλην ελαχίστων spin-off όπως τα Chronicles) χρησιμοποιούσαν third-person camera. Παρ΄όλα αυτά, βλέπουμε ότι επιχειρεί άλλη προσέγγιση, με πολύ περισσότερα horror στοιχεία, όπως ανατριχιαστική μουσική, θορύβους και jumpscares, στοιχεία που θυμίζουν πολύ το P.T. (το ακυρωμένο Silent Hills του Kojima). Προσωπικά, πιστεύω ότι η κάμερα δεν είναι πρόβλημα, εφόσον η προσέγγισή του είναι εντελώς διαφορετική από αυτή των προηγούμενων τίτλων, οι οποίοι ήταν κυρίως action shooters, παρά horror.

Resident Evil 7 Teaser: Beginning Hour_20160614223432

Επίσης, κάτι που προσωπικά μου άρεσε πολύ και το θεωρώ σημαντικό σε horror games, είναι η αναζήτηση και οι γρίφοι, στοιχεία που υπήρχαν κυρίως στα πρώτα παιχνίδια της σειράς. Τα στοιχεία αυτά έχουν εκλείψει τελευταία από τη σειρά και πιστεύω ότι δεν είμαι ο μόνος που θα ήθελε να επανεμφανιστούν. Η εύρεση αντικειμένων, το ψάξιμο στα δωμάτια και η χρήση των αντικειμένων αυτών στο σωστό σημείο, κατά τη γνώμη μου προσδίδει ποικιλία και ταυτόχρονα άγχος κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, ενώ συνάμα βάζουν και το μυαλό μας να δουλέψει.

Resident Evil 7 Teaser: Beginning Hour_20160614223212

Η ατμόσφαιρα του παιχνιδιού (τουλάχιστον στο demo) είναι φτιαγμένη όπως αρμόζει σε ένα horror game, ειδικά σε μία σειρά με ιστορία όπως το Resident Evil. Οι παλμοί σε μερικά σημεία είχαν ανέβει στο κατακόρυφο, ενώ κάποια απότομα θεάματα (μη σας το χαλάσω) με έκαναν να τιναχτώ από τη θέση μου. Ελπίζω αυτό να διατηρηθεί στο τελικό παιχνίδι. Από την άλλη δε γνωρίζουμε κατά πόσα στοιχεία gameplay είδαμε στο demo. Όπλα δεν υπήρχαν και αμφιβάλλω ότι δε θα υπάρχουν στο τελικό παιχνίδι. Πάντως, η γνώμη μου είναι ότι οι σφαίρες θα είναι σίγουρα περιορισμένες, αν θέλει να λέγεται survival horror. Τέλος, από πλευράς γραφικών τα πάει πολύ καλά, με ωραίους φωτισμούς και ατμοσφαιρικά περιβάλλοντα. Το παιχνίδι χρησιμοποιεί μια νέα μηχανή γραφικών, που ονομάζεται Resident Evil Engine.

Resident Evil 7 Teaser: Beginning Hour_20160615131852

Είναι το Resident Evil 7 η σωστή κατεύθυνση για τη σειρά; Η γνώμη μου είναι πως ναι. Το Resident Evil ξεκίνησε ως μία survival horror σειρά, ενώ στους τελευταίους τίτλους κατέληξε να είναι shooter με zombies. Σίγουρα για πολλούς οι τελευταίοι τίτλοι ήταν απολαυστικοί και έφεραν μία νέα πνοή στη σειρά και αυτό είναι σεβαστό. Όμως πιστεύω ότι στην παρούσα φάση το Resident Evil 7 είναι αυτό που χρειάζεται, σε μια περίοδο που το horror genre λείπει σε σύγκριση με άλλα είδη. Σίγουρα δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για το πώς θα καταλήξει, αλλά τα δείγματα που έχουμε μέχρι τώρα είναι πολύ θετικά και μπορεί να ”αναγεννήσουν” τη σειρά.

Resident Evil 7 Teaser: Beginning Hour_20160615131906