Platform: PC, Xbox One, PS4
Publisher: Capcom
Developer: Capcom
Διάθεση: CDMedia
Κυκλοφορία: 24/01/2017

Κάτι λιγότερο από ένας χρόνος έχει περάσει από την κυκλοφορία του Resident Evil 7 : Biohazard και όπως είναι αναμενόμενο στις μέρες μας, η Capcom αποφάσισε να κυκλοφορήσει κάποια DLCs για να υποστηρίξει περαιτέρω τη μεγάλη κυκλοφορία της. Αυτό που τράβηξε σε μεγάλο βαθμό το ενδιαφέρον του κοινού ήταν η ανακοίνωση του Not A Hero DLC, το οποίο όχι μόνο είναι δωρεάν, αλλά σηματοδοτεί και τη μεγάλη επιστροφή του ριζικά ανανεωμένου Chris Redfield στο franchise. Άραγε η επιστροφή αυτή αποτελεί θρίαμβο ή μία τρύπα στο νερό;

Το Not a Hero ξεκινάει ακριβώς μετά το τέλος του Resident Evil 7. Ο παίκτης αναλαμβάνει τον ρόλο του Redfield, ο οποίος πλέον εργάζεται για την ανανεωμένη Umbrella, στην προσπάθεια του να εντοπίσει και να συλλάβει τον παρανοϊκό γιο της οικογένειας Baker, Lucas, ο οποίος κατάφερε να διαφύγει στο βασικό παιχνίδι. Αυτό είναι σε γενικές γραμμές ολόκληρο το σενάριο του DLC, αφού από θέμα αφήγησης το Not a Hero δεν προσδίδει το παραμικρό στο lore του παιχνιδιού. Η εξήγηση για το πως ο Chris κατέληξε να δρα υπό την υγεσία της Umbrella παραέιναι επιφανειακή, ενώ παράλληλα δεν εξηγείται τίποτα για τη δράση της εταιρείας ή το πως συνδέεται με τα γεγονότα του Resident Evil 7. Επιπλέον, έχουμε αναφορά στην οργάνωση «The Connections», με την οποία σχετίζεται ο Lucas, αλλά και εκεί οι απαντήσεις που παίρνουμε είναι ελάσσονος σημασίας.

Παρά το νωχελικό έως ανύπαρκτο σενάριο του, δεν υπάρχει άλλος λόγος για κάποιον να μην ασχοληθεί με το DLC. To gameplay του είναι εξαιρετικά ευχάριστο και το παιχνίδι ρέει άψογα, ενώ στις 2 ώρες που διαρκεί παρουσιάζει κάποιες καινοτομίες. Αυτές αφορούν την προσθήκη νυχτερινής οράσεως στα σκοτεινά ορυχεία που λαμβάνει χώρα το ανθρωποκυνηγητό μεταξύ Chris και Lucas, καθώς και τη χρήση αντιασφυξιογόνου μάσκας σε χώρους γεμάτους από σπόρια, κάτι που αντλεί σαφείς επιρροές από τη σειρά Metro. Τα 2 αντικείμενα βρίσκονται σε συγκεκριμένα σημεία εντός των ορυχείων και ο παίκτης πρέπει να τα αναζητήσει αν θέλει να έχει πρόσβαση σε όλα τα σημεία του παιχνιδιού. Ο Lucas Baker δεν αποτελεί τον συνηθισμένο villain του franchise, αφού αντί να επιτίθεται κατά μέτωπο, έχει φροντίσει έτσι ώστε τα ορυχεία να είναι γεμάτα με παγίδες που ο ίδιος έχει εγκαταστήσει, όπως ακτίνες laser και turrets, τα οποία ο Chris μπορεί να χρησιμοποιήσει προς όφελος του απέναντι στους molded που θα βρει στο δρόμο του. Εδώ αξίζει μία αναφορά σε ένα νέο είδος molded, πιο ανθεκτικό στις κοινές σφαίρες και που απαιτεί διαφορετική αντιμετώπιση, όχι οτι αποτελεί κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί.

Όπως καταλαβαίνει κανείς, το εν λόγω DLC φέρνει περισσότερο στο δεύτερο μισό του Biohazard, καθώς αφήνει τον τρόμο στην άκρη, στοχεύοντας σε μία πιο action δομή. Φυσικά τα τέρατα που κάνουν τον βιο του πρωταγωνιστή αβίωτο εντός των ορυχείων παραμένουν τρομακτικά, αλλά το αρκετά μεγάλο οπλοστάσιο που έχει ο παίκτης στη διάθεση του επιτρέπει μία πιο run n’ gun προσέγγιση. Η σχεδόν παντελής απουσία του τρόμου αντισταθμίζεται κάπως από τα βαθιά σκοτάδια ή την εξαιρετική για άλλη μία φορά ατμόσφαιρα, αλλά η αλήθεια είναι οτι ίσως να ξενίσει αρκετούς. Το επίπεδο δυσκολίας είναι αρκετά ανεβασμένο για όσους τα βρήκαν σκούρα στο κυρίως παιχνίδι και ακόμη είναι πιθανό και για τους πιο καλά μυημένους παίκτες να θεωρήσουν το παιχνίδι πρόκληση.

Κλείνοντας, το κεφάλαιο «οικογένεια Baker» κλέινει (;) με έναν τρόπο που λίγο πολύ ο καθένας που έχει ασχοληθεί με το Resident Evil 7 φαντάζεται. Φυσικά αναφέρομαι σε ένα τελικό boss fight, το οποίο είναι αρκετά απαιτητικό και προσωπικά μου θύμισε μία μίξη boss fights από τα RE 7 και το θρυλικό RE 4. Θεωρώ την ολοκλήρωση της ιστορίας ικανοποιητική, παρότι αναμενόμενη.

Το review του PSaddict.gr για το Resident Evil 7 : Biohazard βρίσκεται εδώ.