Platform: Xbox One, PS4
Publisher: Warner Bros. Interactive Entertainment
Developer: NetherRealm Studios
Διάθεση: Zegetron
Κυκλοφορία: 16/05/2017

Η NetherRealms Studios δε σταματά να χαρίζει επιτυχίες και μετά τα πρόσφατα Injustice Gods Among Us, Mortal Kombat X, ξαναρίχνεται στον στίβο μάχης με το Injustice 2. Το Injustice 2 αποτελεί την επιτομή του κάθε sequel, βελτιωμένο σε όλους τους τομείς, με περισσότερο περιεχόμενο από τον προκάτοχο του, ικανό να μας κρατήσει περισσότερο απασχολημένους μαζί του και έτοιμο να τραβήξει νέους gamers στον κόσμο του. Πάμε να δούμε περισσότερα, στο κείμενο που ακολουθεί:

Το πρώτο πράγμα που μου έκανε εντύπωση στο Injustice 2 ήταν το πόσο χορταστικό και ενδιαφέρον ήταν το Story Mode. Μέσα στην πληθώρα περιεχομένου, το παιχνίδι διαθέτει και Story Mode το οποίο συνεχίζει 5 χρόνια μετά το τέλος του πρώτου Injustice. Προφανώς και το σύμπαν της DC και η comics σειρά Injustice προσφέρεται για ένα ωραίο story με βαθύ lore, από την άλλη τα fighting games μας έχουν συνηθίσει σε σενάριο γραμμένο σε χαρτοπετσέτα, απλή αφορμή για να πλακωθούν στο ξύλο διάφοροι χαρακτήρες. Εδώ η ιστορία συνεχίζεται και όλο το campaign είναι περισσότερο έντονο και πυκνό, μη αφήνοντας μας να βαρεθούμε στιγμή στις 5-6 ώρες που διαρκεί. Συνεχίζουμε με τον Superman φυλακισμένο και τον Batman να προσπαθεί να βάλει σε μια τάξη τα πράγματα, αλλά μια νέα απειλή κάνει την εμφάνιση της και αναγκαστικά οι ήρωες μας θα ενωθούν εναντίον της. Ο Braniac αποτελεί τον κυρίαρχο ανταγωνιστή μας και είναι μια ιδιαίτερη μορφή «Κακού» που τραβάει το ενδιαφέρον του παίκτη. Μαζεύοντας τη γνώση του Σύμπαντος και καταστρέφοντας την πηγή της, θέλει να αναδειχθεί σε κυρίαρχο Ον και στο διάβα του βρίσκεται η Γη όπου φυλάσσεται αιχμάλωτος ο τελευταίος Kryptonian, ο Superman δηλαδή. Η ιστορία είναι ιδιαίτερα σκοτεινή, κάτι που ταιριάζει απόλυτα στο σύμπαν της DC και επιτέλους βλέπουμε την NetherRealms να την μεταφέρει και στο Injustice, όπως κάνει και στα MK, χωρίς το gore του πράγματος.

Δεν είμαι fan του νέου Joker..

Δεύτερη εντύπωση προκαλεί το μεγάλο roster που διαθέτει το Injustice 2. Κρατώντας τους χαρακτήρες του πρώτου, επεκτείνεται και προσφέρει πολλούς νέους όπως οι Super Girl, Deadshot, Gorilla Grodd, Poison Ivy, εμβαθύνοντας ακόμα περισσότερο στο lore της DC και ξεθάβοντας obscure χαρακτήρες όπως οι Blue Beetle, Doctor Fate, Cheetah και πολλούς άλλους. Συνολικά 28 playable χαρακτήρες, ενώ η NetherRealms σκοπεύει να συνεχίσει την υποστήριξη ακόμα περισσότερο, φυσικά, με DLC. Ήδη το πρώτο DLC είναι καθ’ οδόν με τους Sub-Zero, Starfire, Red Hood και κλασσικά αναμένουμε αρκετούς «third party» χαρακτήρες, με το στοίχημα να δίνει 1.01 απόδοση στην κυκλοφορία μιας Complete Edition σε ένα χρόνο.

Όσοι έχετε παίξει το Gods Among Us θα βρεθείτε σε γνώριμο έδαφος στο Injustice 2. Καταρχάς, επιβάλλεται να παρακολουθήσετε το tutorial του παιχνιδιού που σας δίνει πολλές συμβουλές για τον χειρισμό και σας εξηγεί πολλά σημεία του gameplay, νέα και παλιά. Χωρίς αυτό δύσκολα θα μπορέσετε να περάσετε σε ένα καλύτερο επίπεδο απόδοσης στο παιχνίδι, ειδικά οι νέοι παίκτες. Το σύστημα μάχης του Injustice 2 κρατάει την αγαπημένη μου ισορροπία που θα έπρεπε να χαρακτηρίζει κάθε fighting game, «εύκολο να το παίξεις, δύσκολο να το δαμάσεις» aka «easy to play, hard to master«. Το παιχνίδι είναι ιδιαίτερα προσιτό και προσβάσιμο στους νέους παίκτες, όπου με βασικό χειρισμό μπορείς να κάνεις εντυπωσιακές κινήσεις και αποτελεσματικά combos, δίνοντας σου τη δύναμη που υποτίθεται θα είχε ένας σουπερήρωας. Όσοι όμως εμβαθύνετε και επενδύσετε χρόνο στο παιχνίδι τότε θα το δείτε να ξεδιπλώνει τις ανταγωνιστικές αρετές του και με αρκετή εξάσκηση θα μπορείτε να γίνετε μια ασταμάτητη μηχανή μάχης. Μέσα σε όλα αυτά βάλτε τα stage transitions (όπου εναλλάσσετε σκηνικό εν μέσω της μάχης), τα clashes ( όπου ποντάρετε την super bar σας για να κάνετε μεγαλύτερο damage ή να λάβετε healing), τα διάφορα power moves, environmental attacks (κινήσεις που κάνουν χρήση της πίστας), character trait (χαρακτηριστικές ιδιότητες για κάθε χαρακτήρα) καθώς και τα εντυπωσιακά super moves και θα καταλάβετε για πόσο στρατηγικό και εντυπωσιακό fighting game μιλάμε. Τα εντυπωσιακά δε super moves, περιλαμβάνουν ένα mini game, που δεν το είδα να αναφέρεται πουθενά στο παιχνίδι, σε κάθε χτύπημα που δίνει ο χαρακτήρας σας κατά τη διάρκεια του super move αν συγχρονισμένα πατάτε το Χ τότε ενεργείτε έξτρα damage σε κάθε χτύπημα ή μειώνετε το damage αν είστε αμυνόμενος! Το μόνο κακό είναι πως, αναγκαστικά, τα super moves καταντούν από κάποια στιγμή και μετά επαναλαμβανόμενα, κάτι που μάλλον είναι αναγκαίο κακό.

Injustice 2_20170517184527

 Το παιχνίδι πέρα από το εξαιρετικό gameplay του, είναι και πανέμορφο. Ξίνισα λίγο όταν είδα ότι θα έχει custom έκδοση της Unreal Engine 3, αλλά πραγματικά η εταιρεία την έχει προσαρμόσει τόσο πολύ στα μέτρα της και την έχει εκμοντερνίσει που τα γραφικά θα σας εκπλήξουν. Σίγουρα το Injustice 2 είναι το πιο όμορφο fighting game μέχρι σήμερα, με εξαιρετικά γραφικά σε πίστες και χαρακτήρες. Το animation είναι ρευστό και όσο φυσιολογικό μπορεί να θεωρηθεί, ενώ έκπληξη προκαλούν τα facial animations τα οποία είναι ε-ξαι-ρε-τι-κά. Από κει και πέρα, το παιχνίδι τρέχει στο PS4 στα 1080p/60fps, προσφέροντας την απαραίτητη native Full HD ευκρίνεια και τη σπιρτάδα των 60fps, που είναι ο νούμερο ένα κανόνας για το είδος. Το ίδιο εξαιρετικά τα πάει και στον ηχητικό τομέα, που πέρα από το μουσικό theme και τα ηχητικά εφέ του παιχνιδιού που ικανοποιούν με το παραπάνω, σημαντική μνεία πρέπει να γίνει για τα επαγγελματικά voice overs των χαρακτήρων. Ευτυχώς, δεν φαίνεται να τσιγκουνεύτηκαν και προσέλαβαν άριστους επαγγελματίες για τα voice overs, με όλους τους χαρακτήρες να έχουν την χροιά και την δυναμική που πρέπει στη φωνή τους, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην ατμόσφαιρα του παιχνιδιού και στο concept του κάθε χαρακτήρα που έχουμε στο μυαλό μας τόσα χρόνια μέσα από τα comics και ταινίες/σειρές της DC, μπράβο.

Συνεχίζουμε με τα ατελείωτα θετικά του τίτλου και φτάνουμε στο τεράστιο περιεχόμενο που προσφέρει το παιχνίδι, τόσο σε single όσο και στο multiplayer. Για αρχή, ένα νέο χαρακτηριστικό που προκάλεσε αρκετές αντιδράσεις όταν ανακοινώθηκε, το Gear System. Πλέον το παιχνίδι έχει γίνει loot based και παίζοντας (story mode, challenges, Multiverse mode) αποκτάτε gear το οποίο πέρα από διακοσμητικό χαρακτήρα, επηρεάζει και τα στατιστικά του κάθε ήρωα. Έτσι μπορείτε να έχετε τον δικό σας ήρωα με custom στολή, με το gear να διακρίνεται σε common, uncommon, rare και epic, δίνοντας έτσι τόσο μια νότα διαφορετικότητας στον χαρακτήρας σας αλλά και προβάδισμα στη μάχη με τα έξτρα στατιστικά. Η NetherRealms προσπάθησε να μας δώσει την δυνατότητα να εξατομικεύσουμε όπως θέλουμε τον κάθε ήρωα μας, πατώντας βέβαια στον εθισμό που προκαλεί ένα loot system, ώστε να επενδύσουμε ακόμα περισσότερες ώρες ενασχόλησης. Το κάθε κομμάτι gear δε, έχει και το δικό του level το οποίο πρέπει να φτάσετε για να μπορέσετε να το φορέσετε. Ευτυχώς, η development ομάδα σκέφτηκε τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να φέρει ένα τέτοιο σύστημα σε ένα fighting game και έτσι υπάρχει η επιλογή για απενεργοποίηση των έξτρα στατιστικών που δίνει το Gear System κατά τη διάρκεια των multiplayer μαχών. Το gear το αποκτάτε ανοίγοντας loot boxes ή καλύτερα mother boxes και έχουν και αυτά κλίματα σπανιότητας, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα για microtransactions, να αγοράσετε δηλαδή Source Crystals με τα οποία μπορείτε να πάρετε premier skins και shaders, τα οποία όμως είναι απλά διακοσμητικά και μπορείτε να πετύχετε και στην τύχη όταν ανοίγετε loot boxes. Επίσης τα Source Crystals μπορούν να εξαγοράσουν την ταχεία εξέλιξη ενός ήρωα στο level 20 (max) ενώ χρησιμοποιούνται (έξυπνα) και στο transform gear κομμάτι του Gear System, στο οποίο μπορούμε να μεταφέρουμε τα στατιστικά ενός gear που θέλουμε αλλά δε μας αρέσει η εμφάνιση του σε ένα κομμάτι gear που είναι αδύναμο αλλά μας αρέσει εμφανισιακά. Γενικά, οι μικροσυναλλαγές υπάρχουν, αλλά θεωρώ πως εκμεταλλεύονται έξυπνα χωρίς να πατάνε στο gameplay και να αδικούν όσους ξοδεύουν ώρες ωρών στο παιχνίδι έναντι αυτών που θα ρίξουν ζεστό χρήμα, δε μιλάμε δηλαδή (ευτυχώς) για Pay to Win καταστάσεις.

Στη συνέχεια, νέο και σημαντικό solo mode είναι το Multiverse Mode το οποίο σας δίνει challenges καθημερινά, τα οποία μπορείτε να ολοκληρώσετε και να αποκτήσετε mother boxes. Ενδιαφέρον mode που πατάει στο multiverse φαινόμενο των comics και γίνεται αφορμή για καθημερινές μάχες, αυξάνοντας το replayability του τίτλου κατακόρυφα. Από κει και πέρα, το άκρως σημαντικό κομμάτι του παιχνιδιού είναι το multiplayer. Εκεί έχουμε το κλασσικά player matches με τα versus και king of the hill, ενώ υπάρχουν και ranked matches για τους πιο επίδοξους ανάμεσα μας. Μας δίνεται επίσης η δυνατότητα να μπούμε σε διάφορα lobbies, ενώ εισάγονται και τα Guilds, ομάδες δηλαδή με μέγιστο 50 άτομα, τα οποία μπορείτε να δημιουργήσετε με φίλους σας (ή και μη). Τα Guilds είναι άκρως ενδιαφέροντα καθώς μπορείτε να μαζευτείτε άτομα με κοινό σκοπό και να εκπληρώνετε ημερήσια και εβδομαδιαία challenges και να αποκτήσετε Guild Mother Boxes καθώς και να ανεβάσετε το Guild σας στα Leaderboards, ενώ έχει και το δικό του Guild Multiverse Mode στο οποίο ομαδικά αν κλείσετε το εκάστοτε multiverse, ανεβάζετε tier στο Guild σας. Γενικότερα στην όλη χρήση του online παρατηρήθηκε ελάχιστο lag, το οποίο ίσως και να οφείλεται στην γραμμή μου, καθώς αντιμετωπίζω κάποια προβλήματα σταθερότητας τελευταία.

Εν κατακλείδι, το Injustice 2 αποτελεί αυτή τη στιγμή το πληρέστερο fighting game που κυκλοφορεί. Πανέμορφα γραφικά σε 1080p/60fps, προσβάσιμο αλλά ταυτόχρονα απαιτητικό για τους masters, με πληθώρα modes σε single και multiplayer, ενώ το Gear System αποτελεί ιδανική πρωτότυπη προσθήκη για εθιστικό loot based περιεχόμενο που κάνει τη διαφορά. Τα cosmetics micro transactions δεν ενοχλούν και μακάρι οι έξτρα μελλοντικοί χαρακτήρες να μην ήταν επί πληρωμή. Κατά τα άλλα, τσιμπήστε το άφοβα και αφεθείτε στον σκοτεινό εθιστικό κόσμο του.